Supermotards omgeving Begschenhoek (3B-Hoek)

You're welcome :)

Heb je nog daar in de buurt zien rijden, maar een Husaberg valt toch wel op zou je zeggen.


Tja, een oranje KTM ook

Hier in de buurt valt elke supermotard met een beetje geluid al op }) maar idd geel of oranje benadrukt het nog even wat meer ;)
Ik hoop dat het van de week toch nog een beetje weer word om te rijden... :]
Misschien dat ik je een x tegen kom als je in de buurt rijd.?
 
Lijkt me leuk. Zal me ogen extra goed open houden (en m'n dempers ook!). Maar deze week gaat niet lukken, want m'n KTM staat bij Andre Motors in Harderwijk voor een garantie-claim. Misschien donderdag of vrijdag klaar.
 
vanavond nog ff gereden met mn maat hij heeft een husqvarna 610. Paar keer langs de ski-berg... wat een lekker weggetje is dat zeg... Begin hem nu aardig door te krijgen.. :]
 
ha die fred ,

hij is mijn maatjes tegen gekomen je weet wel knor en zo......

die waren op de weg terug (ik kon helaas niet mee !!!)

Jammer joh.... Volgende x beter..

Maar btw een 950SM hou ik toch niet bij......of je moet wel heel erg slecht in het bochtenwerk zijn....... :]
 
Laatst bewerkt:
Op hogere snelheid zijn die hobbels lastig, he?

Ja idd, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Er zit ook een leuke heuvel in waar je aardig los komt als je van de goede kant komt. (alleen wilt ie dan wel heel graag achterover. ook bij een laag toerental.. :]
Tis wel heel anders rijden dan motocross, dat doe ik al vanaf mn 7e jaar. Het voordeel is dat je bij ff lekker weer gelijk kan gaan rijden en niet helemaal naar de maasvlakte hoef. ;)
 
Dat geloof ik graag...... :} Hij is alleen wel zwaar zo'n 950....of merk je daar weinig van? in bochten etc... :]
het enige wat zwaar is ben ik zelf :X de motor valt wel mee hoor ....

ik had hiervoor een ktm 660 smc ik was daar heel tevreden mee maar toen ik eenmaal een proefritje op de 950 gemaakt had was ik gelijk verkocht deze motor past beter bij mijn rijstijl zeg maar.

kortom ik rijd beter en dus ook harder door de bochten als met mijn 660 raar maar waar :Y

wat niet wil zeggen dat ik hard door de bocht gaat natuurlijk,,,,
 
Laatst bewerkt:
het enige wat zwaar is ben ik zelf :X de motor valt wel mee hoor ....

ik had hiervoor een ktm 660 smc ik was daar heel tevreden mee maar toen ik eenmaal een proefritje op de 950 gemaakt had was ik gelijk verkocht deze motor past beter bij mijn rijstijl zeg maar.

kortom ik rijd beter en dus ook harder door de bochten als met mijn 660 raar maar waar :Y

wat niet wil zeggen dat ik hard door de bocht gaat natuurlijk,,,,

jaja....we komen elkaar vast nog wel een x tegen....Het zal vast wel hard gaan zo'n 950.. :Y

vanavond ga ik denk ook nog ff rijden... :] :W
 
Ik zag nu net nog een zwarte supermotard op de 1e stationstraat in Zoetermeer voorbij Blazen..... Mooi geluid :9~
Weet ik ook weer is een beetje hoe het klinkt als ik bij anderen voorbij rij. :P

Wie is dat????
 
Terug
Bovenaan Onderaan