Supermoto rijders twente Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das Jitze op de ex motor van maarten, nu motor van Joost


Mario ik heb je een mail gestuurd, Ik moet van Ard nog een foto plus verhaaltje.. en graag als de sodemieter. :)
heb ik al een paar keer tegen hem gezegd,maar is een beetje traag van begrip.
ik zal het vanmiddag nog wel een keer zeggen.
 
Ja ik geniet van de Vakantie :( weet niet waar ik beginnen moet met alles, ben vandag op de zaak met nieuwe Exposant dus daar ook handen vol mee en een hoop papierwerk wat ik moet regelen, en TeamSpeedhouse, daar heb ik ook een dagtaak aan onderhand, maar dat is Hobby. :)

Maarten is gestopt maar zal nog wel een paar wedstrijden meedoen dit jaar denk ik..

@Mario: Ja de Sonsormap ben ik nu! ook mee bezig dat gaat niet zo 123..
 
Laatst bewerkt:
Is er nou echt niemand aan het werk ? alleen de babyboy's zijn druk zo te lezen en joost op de duitse zender hebben ze bauer sucht frau dan kun je weer ff vooruit . En bij deze allemaal vast een goeie jaarwisseling , want ik ga zo aan het BIER en ben pas weer in januari aanspreekbaar !!!!!!!!
 
Ja ik geniet van de Vakantie :( weet niet waar ik beginnen moet met alles, ben vandag op de zaak met nieuwe Exposant dus daar ook handen vol mee en een hoop papierwerk wat ik moet regelen, en TeamSpeedhouse, daar heb ik ook een dagtaak aan onderhand, maar dat is Hobby. :)

Maarten is gestopt maar zal nog wel een paar wedstrijden meedoen dit jaar denk ik..

@Mario: Ja de Sonsormap ben ik nu! ook mee bezig dat gaat niet zo 123..

als je hulp nodig heb zeg je het maar,je weet me wel te vinden
 
Hee even vraagje, ik heb een geintresseerde voor mn tc450 maar hij wil er een kenteken op. Nu heb ik mijn kenteken recent verkocht. Heeft een van jullie er nog een ergens liggen of een andere suggestie? :)

Ik sta trouwens in de lokale krant, ik hoop dat ik benaderd wordt door individuelen en hopelijk sponsors, dan heb k die map wel nodig!:p zal mn persoonlijke sponsor, eyelens.nl, ook eens polsen voor het team..
 
Hee even vraagje, ik heb een geintresseerde voor mn tc450 maar hij wil er een kenteken op. Nu heb ik mijn kenteken recent verkocht. Heeft een van jullie er nog een ergens liggen of een andere suggestie? :)

Ik sta trouwens in de lokale krant, ik hoop dat ik benaderd wordt door individuelen en hopelijk sponsors, dan heb k die map wel nodig!:p zal mn persoonlijke sponsor, eyelens.nl, ook eens polsen voor het team..

Ik heb nog wel eentje liggen; mag je zo hebben. Is van mijn 'RDW op papier vernietigde Suzuki".
 
Laatst bewerkt:
Hee even vraagje, ik heb een geintresseerde voor mn tc450 maar hij wil er een kenteken op. Nu heb ik mijn kenteken recent verkocht. Heeft een van jullie er nog een ergens liggen of een andere suggestie? :)

Ik sta trouwens in de lokale krant, ik hoop dat ik benaderd wordt door individuelen en hopelijk sponsors, dan heb k die map wel nodig!:p zal mn persoonlijke sponsor, eyelens.nl, ook eens polsen voor het team..

ik weet nog wel een kenteken+frame van een husqvarna wr 250.
mischien heb je daar wat aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan