Supermoto rijders twente Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neeh :$. Zo'n getunede motor moet ook z'n onderhoud krijgen. Hoog toerig he. Net zo'n superbike. Stationair loopt hij ruk. MAar in de hoge toer'n vermogen als een wilde :+
 
ik vindt dat wel gaaf van die jongens, ik was vroeger exact zo en nog een beetje erger..
mooi laten gaan, zo moet iedereen beginnen.. beter dat dan die scooter blagen, 99% van die gasten kunnen niet eens schakelen..
 
uuuh excuus me, Smirnoff is de grootse troep aan wodka wat je maar kan drinken.. vroeger wist ik niet beter, nu wel.. zal nog wel een keer vertellen waarom.. maar als je een rus met Smirnoff aankomt is het hetzelfde dat me vrouw me denkt blij te maken met een flesje Buckler bier..
 
Jij doelt op het het gewoon slippen met het achterbandje :P. Maar ik heb het over echt sliden, het uitbreken van de achterkant op de koppeling ;). Weet niet hoe diverence het bedoelt ?
dat ja O-) op de koppeling het laten uitbreken van de achterkant wil ik nog een keer gaan leren, :+

eerst maar eens m'n rijbewijs halen :o dan zie ik wel verder :P
 
Nou vandaag even de nieuwe handkappen gemonteerd van de nieuwe sponsor. Moet zeggen ziet er heul gaaf uit :). Waren wat kleine hobbeltjes in de weg maar het pas nu allemaal super :)
Vandaag ook maar even geprobeerd. Tjonguh, heb een yamaha 426 gereden en die xt660Z van senior. Maar wat een bak aan vermogen. Tis gewoon absurd. Word even wennen :)

IMG_0295.JPG


IMG_0298.JPG


IMG_0296.JPG
 
Mooi ding hoor Bas......even een fotootje van de zijkant.

Oh laat maar, zag de openingspost al.

Echt mooi hoor.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren ook met hem gemaild dus ben ook weer gerustgesteld.


enuh Joost en thijs ik had een iddee als we nu samen een crosser kopen kunnen we lekker trainen in de buurt, wij heben zo veel banen in de buurt jammer dat we die niet gebruiken..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan