Supermoto Rijders Twente Part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
we zullen zien of ik sneller ben ;) maar afgelopen seizoen over t algemeen wel ja :P

haha goede! zou in theorie op korte termijn dan idd geen probleem moeten opleveren, maar de lange termijn zal vervelend worden.. :P
 
ik kan wel even wat spulletjes meenemen inderdaad.. kanik dat alcohol eruit zweten, morgen avond weer Gala carnavals avond , nou dan weet je het wel..
 
Zo zo Net weer even 10 pagina's terug gelezen :P

Ben ook weer heel terug van de snowboard vakantie *O* was weer donders mooi :)
 
Nee gelukkig niet :). Wel paar lelijke smakkerts gemaakt maar alles is nog heel :). Alleen wat stijve spieren in de scheenbenen ;). Is maar goed ook dat ik geen gipsvlucht heb :P kon ik morgen anders niet naar utrecht :). Er gingen wel deze week 5 gips vluchten per dag naar Nederland :o
 
en dan zeggen ze dat motorsport een risico sport is??
morgen even naar de motorbeurs.


En de mensen die je dan hoort voor de radio. Ja het was me eerste keer. MAAAAr ik ga volgend jaar gewoon weer -O- Mensen denken soms dat ze jezus zijn op de piste. Hard gaan kan iedereen. Alleen het remmen en de techniek gaat het op fout.
 
net terug van emmen,nat nat en nog eens nat.
heb 4 rondjes op joost zijn 530 rr gereden maakte weer een hoop goed.
heb zelf nog geen regen banden?
 
ja, was leuk he, Emmen . kwam zelfs met de stepies aan de grond ( en het stuur, demper, etc ) wat een gladde bende , maar vond wel leuk ,zal wat zijn als het droog is.
 
Dat is inderdaad thijs ze husk.,, speedhouse team -1?


Emmen was miezerig, heb nu nog meer zin in het mooie weer!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan