Supermoto Rijders Twente Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo na heel vaak verkeerd te zijn gereden was ik toch zeer op tijd thuis. Ben nu weer bezig met de foto's. Moet zeggen ik meer dan tevreden ben met het resultaat. Heb me zelf overtroffen. Ook geschikte foto's voor de site en x-speed promotie ;)

@ mario,

Geen breuken *O* Dat scheelt weer :). Volgende week wat van die pillen van peter en jij vliegt er over :)
 
Ik heb navigatie. Maar als die het niet doet, ben je de lul. En ik navigeer persoonlijk liever met papier van plaats naar plaats. Want dan gaat het altijd goed ;)
 
wens je een snel herstel joost,en toch mooi dat je voor de rest niks gebroken hebt.
je zag er aardig slecht uit vanmidag.
beterschap en hoop je snel terug te zien op de baan,groetjes vanuit drachten.
 
Zo, update. Gekneusde longen en alle spieren in de borstkas hebben een opneuker gehad. Er zat lucht tussen twee weefsel lagen en moet ter observatie een nacht blijven hier in winterswijk. Alles vegint nu toch wel zeer te doen eigenlijk


wou je nou morgen nog naar emmen Joost of zal ik dat afzeggen..

In iedergeval nks gebroken toch.. ook niet volgens de scan die je hebt gehad.. is meisje naar huis of nog daar, handje vasthouden..

Mario ook beterschap en tot volgende week..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb navigatie. Maar als die het niet doet, ben je de lul. En ik navigeer persoonlijk liever met papier van plaats naar plaats. Want dan gaat het altijd goed ;)
naja, ik presteer het zelfs om MET navigatie de verkeerde afslag te nemen :+

maar t is bij mij vaak dat ik de terugweg nooit dezelfde route heb als de heenweg :+
 
Goedzo, we waren net op tijd weg het begon vol te lopen voor bezoek uur.. zal wel weer lekker rustig zijn nu.. als ik wat moet doen moet je het even zeggen..
 
Was ook een lelijke salto , maar als je daar bent ben je ook bijna thuis , krijg je morgen brood op bed van de vrouw . hennig an vannacht .
 
Joost: ligt mij bandenwarmer (achter) no gin je bus. Ik heb 'm niet gevonden. Heeft geen spoed, eerst maar beter worden!

Ik was tevreden over de eerste manche, tweede manche kon ik mijn draai niet vinden. Weer niet bij de A's! |(
 
dat is een kwalificatie probleem, heb ik ook nog steeds moeite mee! ik start achterin de A's en kan steeds naar voren rijden net als de tweede manche gister, kwalificeren is echt iets aparts waar ik iigv veel moeite mee heb...

Foto's van Sandra zal ik straks ook uploaden naar de speedhouse site!
 
Sja, ik had nog nooit zo gesprongen. Pas tijdens de race, en na de tips, ging het beter. Oefening baart kunst.

Kunnen we gewoon niet naar pottendijk (off road)? Of is dat niet te doen?
 
we moeten gewoon een paar keer met het team naar crosscircuit in lelystad of utrecht of neerijnen oid, dat is sowieso nuttig!:) is me afgelopen keer goed bevallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan