Supermoto Rijders Twente Part 6

Ik word niks wijzer van de KNMI. Verwachtingen zijn regen afgelopen dagen, maar heb gewoon in kortebroek en tshirt rond geparadeerd. Dinsdag avond Norg en vrijdag middag pottendijk. Lelystad op een avond trainen is word te gek. ;-)
 
das waar, maar emmen was er niks bij, die ligt er vaak beter bij dan borger nu was., hoorde wel dat het nu wel slecht was daar, een of andere ek rijder die ook in valkenswaard meedeet met de gp was er ook, vondt de baan er ook slecht bij liggen
 
ja wat nou uch proets pruts blauweetterbakmetjeTMbenzinepomponderdeelnognietvervangenzekers.
Shirts zijn al lang klaar, of wil je die graag aan naar school..
 
Hoi Johnny,



Aankomende vrijdag kan niet, dan hebben we de brommers en scooters in gepland.



Mvg

Micha

Kartcircuit Pottendijk
 
Brommers en scooters ?? Moet niet gekker worden zeg... Straks ook nog Husqvarna cup daar, allemaal boerties op grote grasmaaiers :P
 
Zojuist gesprek gehad met Wolsink bij de Gemeente groningen afd Bijzonder Initiatieven. Ze vonden het een leuk idee en reageerden positief. Nu moet het nog goed gekeurd worden.

En dan moeten we aan de bak. ;-)
 
22 april : Chimay

10 juni :Florennes

17 juni : Soumagne

24 juni : Bilstain

16 september : Battice

24 September : Namur ( to be confirmed )


Wat is het dichtbij? Ik wil wel eentje doen voor de ervaring... meer gegadigden? Pikken we er samen eentje uit.
 
volgens mij is bilstein het dichste bij,lijkt mij ook wel wat.
moeten we alleen wel iets regelen met startbewijs volgens mij.
zo goed als ik weet kun je met huidig nationaal bewijs niet rijden in het buitenland?
 
Terug
Bovenaan Onderaan