Supermoto Rijders Twente Part 6

Voor het standaard tarief van Pottendijk durf ik alles!


dan had je voor de training van mei moeten betalen. Hebben we meer dan 30 man dus kost het minder dan 35,- pp!! En dat voor de volle 8 uur rijden ipv 5 sessie van 20 minuten *O* *O*
 
Peter, heb ff 2 filmpjes geupload naar de website, werkt prima! :) kijk maar of je er wat mee kan, was van een training op zaterdag met de brilcam
 
zit morgen in de nachtdienst in rotterdam word niks met mij.
ik ben er pas in zelhem weer bij,hoop alleen dat mijn knie het houd?
 
@Mario, volgens mij hebben we nog wel een knie-brace-elastiek-ondersteuning-gevalletje. Kun je in iedere geval rijden.
 
dat zou super wezen,want ik ben blauw van mijn lies tot aan mijn knie.
volgens de arts is er een knieband gescheurd,dus heeft weer veel tijd nodig.
 
ik ga gewoon rijden,daar zijn pijnstillers voor toch.
we hebben alleen een drukke maand voor de boeg qua rijden en het is alleen het offroad waar ik voorzichtig moet zijn met mijn knie.
 
Kiek m stoan!
full
 
zijn die xspeed broeken gratis? omdat iedereen die nu heeft ;) (peter, heb je nog een belletje gehad vandaag over zo'n broek? maat van mij is nog op zoek)
 
Ja ik heb hem gesproken Haye, hij zou jou nog bellen en vragen of je naar zelhem ging, dan wou ie mee met jou.. dan kan ie de broek passen en meenemen
 
Reactie uit belgie (Voor bilstain)

"Beste,

Ik stuur je tijdig alle documenten ( bijzonder reglement ) en de inschrijvingsdocumenten.

Leslie Beys"
 
Check ready!

Peter, je bike is schoon(achtig). Een modderbad werkte niet zo goed. Hij rijdt lekker trouwens de RR. Ze steekt gewoon 10cm boven de TM uit...
Dekentje toe....

Tot morgen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan