Supermoto Rijders Twente Part 6

Gerko zegt dat hij te rijk staat afgesteld. Dus ik 'mag' geen hoge octaan benzine tanken. Hij kan wel de mapping aanpassen zodat hij minder rijk staat. Maar heeft het dan zin om met 'dure' benzine te rijden?

Wat is dat voor pannekoek verhaal ?
 
Och... benzine er uit... nieuwe benzine er in. Zelfde verhaal... maak tniet meer dan x aantal toeren => bougie. -> bougie is opgestuurd gisteren... vandaag of morgen in de post...

--duimpjedraaiende--
 
ik denk dat je gewoon een nieuwe moet kopen..... ik zei nog 1000 meter motor hahaha.

nu even serieus:lijkt mij ook sterk dat het aan de benzine ligt.
ik heb ooit is gehad dat de kabels te dicht op de bobine kabels lagen en deed hij het zelfde als die van jou,is mischien de moeite waard om naar te kijken.
en wat je ook nog kunt checken is of de bobine kabel niet doorslaat;als het donker is even de motor starten en met een bloemenspuit even de bobine kabel nat spuiten en dan gas geven,als hij dan vonkt op het blok/bobine kabel weet je ook genoeg ook bougiedop even checken.
 
Het octaan verhaal is inderdaad onzin, zo aan je verhaal te horen zal het inderdaad wel een bougie zijn. Als hij netjes bruin is en toch sputtert dan kan het niet een te rijk of te arm mengsel zijn. Bij een toenemende verbrandingsdruk (hoog toerental) zal een vonk altijd de makkelijkste weg zoeken. De huidige brandstoffen hebben vaak additieven die overslag op een bougie veroorzaken door aanslag op de centrale elektrode. Gewoon de bougie vervangen.
 
Ze klinkt als een brommer met een natte bougie. Hoop dat een bougie het op lost! Anders is het zonde om ff hee en weer te rijden...
 
Ehmmm wanneer ben ik ook alweer jarig :

aDSC_0005.jpg


aDSC_0020.jpg


aDSC_0031.jpg


7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding, maar is niet blauw!

Alles is weer schoon dankzij Dasty! Ook mijn leren broek is weer blauw met spierwit!

Dasty maakt goed schoon omdat het je bovenste materiaal laag op eet, dus je bespaart ook enkele grammen! :9~
 
Laatst bewerkt:
Ook aan het Dasty-en geweest, wat een troep hebben we uit Valkenswaard meegenomen! Hoop werk om hem weer in gewenste conditie te krijgen. Toch al weer zin in de volgende wedstrijd, tussendoor maar weer eens naar de crossbaan, tenslotte moet de andere TC ook weer eens rijden.
 
Ik ga meestal na een modderbende direct langs de eerste de beste wasplaats om zo snel mogelijk de bagger eraf te spuiten, hoe langer het er op zit hoe lastiger te verwijderen... Scheelt me ook een hoop prut thuis die ik weg moet vegen.
 
Was net ff AMA nationals aan het kijken, ronde 3 Thunder Valley... Heel erg vet ! Behoorlijke crash van James Stewart, wel jammer, was behoorlijk spannend tussen Dungey en Stewart.
Roczen doet het ook best goed, jammer dat ie de tweede manche door Barcia geramd werd anders was het twee en twee, nu twee en vier :(
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dat er wat foto's uit het OP zijn weggevallen. Zal even zorgen dat deze weer vervangen worden door nieuwe :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan