superprijsje voor een oud brikkie

viooltje

Rookie
10 mei 2007
8
0
Rozenburg
hallo hallo
ik heb een Honda vtr 250 uit 1994. kleurtjes blauw/wit/rose....start, rijdt, nwe uitlaat, nwe accu, dynamo is niks aankopot en heeft geen motorische mankementen.
mag voor een heel lullig bedrag weg. maar natuurlijk ook weer niet te lullig. doe eens een vriendelijk bod.
ik heb inmiddels een nieuwe fiets en de oude staat maar een kleiiiiiiiiin beetje in de weg.
 
Djiezzzz, al dat "gefotooooooo".... Voor een lullig prijsje (ik gok zo rond de 350 euries) kun je jezelf toch wel een voorstelling maken van hoe een VTR 250 er uitziet......

Spaarvarken kapotslaan en ophalen dat ding....
 
Djiezzzz, al dat "gefotooooooo".... Voor een lullig prijsje (ik gok zo rond de 350 euries) kun je jezelf toch wel een voorstelling maken van hoe een VTR 250 er uitziet......

Spaarvarken kapotslaan en ophalen dat ding....
dus jij koopt hem blind begrijp ik :+
 
hallo hallo
ik heb een Honda vtr 250 uit 1994. kleurtjes blauw/wit/rose....start, rijdt, nwe uitlaat, nwe accu, dynamo is niks aankopot en heeft geen motorische mankementen.
mag voor een heel lullig bedrag weg. maar natuurlijk ook weer niet te lullig. doe eens een vriendelijk bod.
ik heb inmiddels een nieuwe fiets en de oude staat maar een kleiiiiiiiiin beetje in de weg.

1994...een brikkie?? :?
daar mot nog zeker 10 jaar wegenbelasting op betaald worden |(
 
gaat 't om zo één :?

bikepics-336233-320.jpg

bikepics-336234-200.jpg

bikepics-336235-200.jpg


Een foto erbij (zoeken) kan toch niet zo moeilijk zijn...

:W
 
Laatst bewerkt:
uhhh...jongens jongens ik kom met de foto ...echt...moet ff kijken hoe het werkt hier.

niet lager dan 300 maggie weg en dan niet met 300 pakjes soep aankomen haha....
 
ik bied je 300,- euro...........

wil graag afspraak maken om te komen kijken....

als kan zsm...

tel: 0619698674
mail : marten79@home.nl
 
uit 94 ? in dat jaar is ie geimporteerd is waarschijnlijk.
Dat model werd namelijk maar tot +/- 1989 gemaakt
 
Zo een is het er!!! zeg je
Dus dit is niet hem???
Deze ziet er nog goed uit!! die van jou ook??


Het is um wel.
zit niet meer strak in de lak, mag wel een nieuw spuitje krijgen.
Wat wil je na 13 jaar.....maar thoeft niet, heeft gn invloed op het rijden !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan