Suzuki 850

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Wat een blok
 
staat hij nog steeds volledig inorde ?
Is het mogelijk deze nog te testrijden ?
Intresse ..
 
staat hij nog steeds volledig inorde ?
Is het mogelijk deze nog te testrijden ?
Intresse ..

:? :?

je wilt er niet vanaf, er vragen div mensen info aan je, en zie je vorige topic van meer dan een jaar oud, totaal geen direkt antwoord

nu dit weer , :Z :Z

wat wil je nu verkopen : ja of nee
 
Laatst bewerkt:
:? :?

je wilt er niet vanaf, er vragen div mensen info aan je, en zie je vorige topic van meer dan een jaar oud, totaal geen direkt antwoord

nu dit weer , :Z :Z

wat wil je nu verkopen : ja of nee

Ik heb het ook maar opgegeven. Heb het vorige topic met een aantal anderen steeds omhoog gekickt en voorzien van nuttige commentaren maar verkoper lijkt Oostindisch doof voor vragen en adviezen. En wat die linkjes naar andermans motoren hier doen weet ik ook niet :? .

@mrmotor2: weet niet wat je aan het doen bent maar dit is klinklare onzin. Als ik moderator was zou ik 'm dicht gooien tot je weet wat je nu echt wil.
 
Bochtenkoning, bedankt voor de moeite, ook jij hebt hard je best gedaan voor deze motor en ook voor mrmotor2!

Jammer dat die het af laat weten. Heel bijzonder verloop van een verkooptopic, die eerste was best gezellig, maar dit gaat nergens meer over. Die andere motoren slaan inderdaad alles...
 
De linkjes heb ik dan ook verwijderd ondanks de goede bedoelingen.
Nogmaals iedereen weer bedankt voor de hulp om het omhoog te kicken.

Het staat nog steeds te koop en de prijs is nog steeds zo goed als vast 700!
 
staat hij nog steeds volledig inorde ?
Is het mogelijk deze nog te testrijden ?
Intresse ..

Beste mrmotor :
Op bovenstaande vraag van philxo reageer je dat ie welkom is. Hij zal je gastvrijheid ongetwijfeld waarderen maar het is geen antwoord op zijn vragen. Ik wil uit je eerdere opmerking dat je er nog op naar je werk rijdt wel opmaken dat ie kan testrijden, maar dat is maar een aanname. Ik begrijp werkelijk niet waarom je na aandringen van meerdere mensen zo laks reageert.
Als je zelf niet reageert was dit mijn laatste kick.....
 
Mensen, het feit dat ik hem of haar schrijf, dat ze welkom zijn en ik hun bezoek afwacht zegt n.m.m. toch voldoende. Het is een uitnodiging en als dat laks is dan weet ik het niet meer.
Maar oké, het is niet volledig in orde (in de advertentie staat iets over brandstoftoevoer) en natuurlijk is het test te rijden vandaar ook mijn uitnodiging. Ik hoop hiermee de lucht te hebben gezuiverd.
 
Nu de wind buiten enigszins is geluwd is het heerlijk rijden, dus een Suzuki 850 g voor de liefhebber.
 
Nu nog steeds te koop voor deze speciale (winter-)prijs.
Zonde als pekelfiets maar wellicht voor de liefhebber om het blok optisch een nog mooiere uitstraling te geven.
 
Niet geinteresseerd, maar wel leuk om te lezen/te zien, dat er toch een aantal mensen zijn die de logica/filosofie van TS niet kunnen volgen ik ook niet, hoor Interessant topic !! :P

Grtz.

Oja, succes met de verkoop ...
 
full


Weer een digitaaltje
Wederom bedankt voor de kick
 
Laatst bewerkt:
Is dit ding nog steeds niet verkocht?

Volgens mij geil je gewoon op de aandacht..kunnen we niet wat poen bij elkaar lappen om dit ding voor eens en voor altijd van MF af te krijgen??
 
Mannen, wat een harde reacties. Ondanks alle kritiek van iedereen blijft TS toch beleefd en probeert het een en ander uit te leggen (en dat heb ik ook wel eens anders gelezen). :/ (en ja, dat is natuurlijk ook in zijn eigen belang :Y )

Natuurlijk zal er best wel het een en ander op TS aan te merken zijn, maar de beste stuurlui staan aan wal en het niet verkopen van de GS is dan ook het probleem van TS lijkt mij.

Ik wens hem iig toch het beste toe bij de verkoop van de soes, die er volgens de foto's helemaal niet zo slecht uitziet als ik eerlijk ben.

Damn, toch weer stiekem een kick!! :X :X _O- _O-

:W
 
Er was wat ruis op de lijn maar we proberen het nog maar eens.
Maar nu zit het weer niet mee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan