Suzuki Bandit 1200 van 2004 met veel modificaties

SoloMotard

MF veteraan
20 apr 2004
5.553
19
Mechelen (Vlaanderen)
Bij deze bied ik mijn goed onderhouden Bandit 1200 uit 2004 aan. De motor heeft 32000 km op de teller staan en is voorzien van een dubbele highmount IXIL uitlaat, een windscherm, dubbele koplamp vooraan, andere richtingaanwijzers vooraan en ingewerkte richtingaanwijzers achteraan, minder opzichtige nummerplaathouder, undertray en achterspatbord in de kleur van de motor, een bodykit vooraan en aftermarket spiegels. Verder is de motor voorzien van een stevige set valdoppen, een alarm en een mooi comfort zadel.

Batterij is net vervangen, banden zijn in goede staat net zoals de kettingset. Motor is direct vertrekkensklaar voor de rest van de zomer.

bandit-0.jpg

bandit-1.jpg

bandit-2.jpg

bandit-3.jpg

bandit-4.jpg

bandit-5.jpg


Vraagprijs 3500 euro. Motor staat in Antwerpen en heeft een belgisch kenteken en is voorzien van een Europees gelijkvormigheidsattest (wat export aanzienlijk vergemakkelijkt)

Motorshopper: Suzuki Bandit 1200 in goede staat
 
vind het wel een cool uitziend fietsje :Y

freekick van een mede bandit owner ;)

ps. verkoop je dingen ook los? zoals het zadel bijvoorbeeld?
 
vind het wel een cool uitziend fietsje :Y

freekick van een mede bandit owner ;)

ps. verkoop je dingen ook los? zoals het zadel bijvoorbeeld?

Er is al iemand je voor ;) En die wil ook het zadel hebben. Voorlopig verkoop ik niets los. Het eerste bod is trouwens binnen (2800).
 
Laatst bewerkt:
haha ok, doe je goed ;)

psst als je mensen kent die ook interesse hebben in een Bandit, die van mij staat ook te koop *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan