"Suzuki Boy"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Me and my big mouth :X

Terugkrabbelen? Jammer, maar ik begrijp 't wel hoor :N :?
Ik zie er ook zo snel uit... Zou eigenlijk een ander kleur pak moeten hebben niet? Beetje meer in m'n 'eigen' blauw wit?
 
Terugkrabbelen? Jammer, maar ik begrijp 't wel hoor :N :?
Ik zie er ook zo snel uit... Zou eigenlijk een ander kleur pak moeten hebben niet? Beetje meer in m'n 'eigen' blauw wit?

Nee joh, pak is mooi!
Mocht je ooit een andere motor (moeten) kopen, dan zit je weer met een blauw/wit pak wat minder 'compatible' is ;)

En dat terugkrabbelen: ik ben n mietje :+ en heb m'n bike nog maar een maandje, dus ik rij nog als een ouwe krant _O-
 
Nee joh, pak is mooi!
Mocht je ooit een andere motor (moeten) kopen, dan zit je weer met een blauw/wit pak wat minder 'compatible' is ;)

En dat terugkrabbelen: ik ben n mietje :+ en heb m'n bike nog maar een maandje, dus ik rij nog als een ouwe krant _O-

Aaah, daar komt de aap uit de spreekwordelijke mouw...Ik zou zeggen veel oefenen, en als je er klaar voor ben strx dan hoor ik het wel van je...
Ben wel benieuwd, zwart/zilver tegen blauw/wit... Je hebt wel een 750 toch, anders is dat ook weer niet zo eerlijk natuurlijk!

Let me know when your ready to strat the engines....!
 
Aaah, daar komt de aap uit de spreekwordelijke mouw...Ik zou zeggen veel oefenen, en als je er klaar voor ben strx dan hoor ik het wel van je...
Ben wel benieuwd, zwart/zilver tegen blauw/wit... Je hebt wel een 750 toch, anders is dat ook weer niet zo eerlijk natuurlijk!

Let me know when your ready to strat the engines....!

Tiz idd een 750, van 98 :Y
De mooiste die er is uiteraard! :+
 
Graag gedaan :P

(PS: je signature is al door t halve forum gebruikt, dus hup: verzin ff wat origineels ;) )

Is dat zo, ja zit hier nog niet zo lang hè dus nog lang niet alles wat ik (waarschijnlijk) leuk vind doorgebladerd. Was 'm zelf nog niet tegengekomen. Gebruk 't al heel lang. Is ff brainen dan maar....
 
:W Beter laat dan op tijd, wel dom maar niet slim :+
full
 
Dank, heel veel dank, voor je hulp ;)

You're welcome! Ben benieuwd hoeveel er overblijft en hoe dat geworden is! En mijn jas erbij op de foto... kan niet mis gaan toch! ;) Heb er iets meer dan 1,5 uur gedaan. Tis ongevver 190 km. Constant +/- 150km/u op de klok en bij Harderwijk ff losgetrokken tot over 260km/u!!! En nog over hebben, dus ben redelijk nieuwsgierig waar ie ophoudt!

P.S.: zie m'n bril wel tegemoet van de week!
 
_O- _O- _O-

nou als hij dit morgen leest komt ie dr vast op terug denk ik _O- _O-

ps wit met rood is toch sneller ;)

Heb hem er nooit meer over gehoord, maar die discussie voeren we wel nog steeds :P
En rood/wit.... tsssss.... die mag m'n achterkant bekijken :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan