Suzuki Burgman Beveiliging Slot

PjotrPjotr

Rookie
10 mei 2010
1
0
Zevenbergen
Ik heb een suzuki burgman thuis staan, deze is van mijn vader geweest, nu wil het geval dat er 2 sleutels zijn, waarvan 1 met een soort chip werkt (denk ik)

De achterkant van die sleutel moet in een vormpje waar hij in past daarna zou het klepje dat voor het slot zit omhoog moeten schieten. De sleutel past wel mooi in het vormpje maar er is met geen mogelijkheid beweging in het klepje te krijgen,

Wet iemand misschien een oplossing, zou ik misscien met die sleutel een niewe kunnen bestellen en waar?

Alvast bedankt,

Pjotr
 
Ik heb een suzuki burgman thuis staan, deze is van mijn vader geweest, nu wil het geval dat er 2 sleutels zijn, waarvan 1 met een soort chip werkt (denk ik)

De achterkant van die sleutel moet in een vormpje waar hij in past daarna zou het klepje dat voor het slot zit omhoog moeten schieten. De sleutel past wel mooi in het vormpje maar er is met geen mogelijkheid beweging in het klepje te krijgen,

Wet iemand misschien een oplossing, zou ik misscien met die sleutel een niewe kunnen bestellen en waar?

Alvast bedankt,

Pjotr

Zit er een battery in de sleutel? Zo , ja is deze wellicht leeg?
Is de accu van de brugman opgeladen?
Wat staat er over in het instructie boekje?

Een nieuwe sleutel zal altidj wel te krijgen zijn maa rdeze moet je waarscheinlijk in leren. Soms heb je daarvoor een werkende sleutel nodig.
 
hij moet niet omhoog schieten je moet hem wegdraaien. daarna kan de sleutel in het contact. althans bij mijn burgman 650. als het draaien niet lukt zou ik eens wat IMAL gebruiken en even een paar uur in laten trekken. dan nog eens proberen. weer imal als het niet lukt en weer in laten trekken.
als laadste oplossing kan je plaatje ook weg boren natuurlijk maar ik weet niet of je daar zin in hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan