Zeeuwmeeuw
MF veteraan
Te koop aangeboden:
Suzuki DR 500S
01-06-1983, origineel NL
18.826 km (and counting want ik gebruik hem dagelijks voor woon-werk verkeer)
24 kW / 33 Pk
148 Kg
500cc, 1-cylinder 4-takt met kickstarter (en start in 99% bij de 1e kick)
De vorige eigenaar was mijn zwager en die heeft hem 4 jaar (geloof ik) gehad voor zo af en toe een stukje.
DR 500 S 1982
Overall Length:
Overall Width:
Overall Height:
Seat Height: 870 mm (34.3 in)
Wheelbase: 1465 mm (57.7 in)
Ground Clearance: 270 mm (10.6 in.)
Dry Weight: 148 kg (326 lbs)
Engine type: Air-cooled 498 cc single SOHC 4-stroke. 32,5 hp/ 6.500 rpm, 3,81 kg-m/ 5.700 rpm.
Is ong. 3 maanden geleden opgeknapt/gróóóte beurt gehad.
* nwe achterband, Avon Distanzia (ong. 600 km oud)
* nwe accu
* nwe knipperlichten (DR 800)
* nwe spiegels (DR 600)
* verse olie + filter (ong. 800 km) en kleppen gesteld (ong. 400 km)
* nw luchtfilter
* nwe bougie
* diverse nwe originele vervangingsdelen gemonteerd (kettinggeleider, de-compersseurkeerring etc.)
* nw contactslot
* nwe koppelingskabel
* nwe remschoenen V+A
Ketting en tandwielen zijn in goede staat.
Technische staat is goed te noemen.
Optische staat is ook goed te noemen.
Olieverbruik ong. 100/150cc op 1000km
Benzineverbruik ong. 1 op 18
tankinhoud iets van 9 liter dus ik tank om de ong. 140/150 km
Topsnelheid: naar schatting ong. 140 km/h
Ik heb er zelf maar enkele keren de 120 mee aangetikt (je mag hier in de buurt nergens harder dan 100) maar dan merk je gewoon dat het 'maar' een DR 500S is (licht).
Kom je niet op de snelweg of boven de 110 gemiddeld dan kun je er heerlijk mee uit de voeten.
Wegenbelastingvrij en de verzekering is met een Classic-dekking ong. 4 euro per maand (in mijn geval).
Hij staat me zeker niet in de weg en zoals eerder gezegd gebruik ik hem dagelijks voor woon-werk (dus ik doe hem zeker niet cadeau o.i.d.).
Reden dat ik hem in de verkoop zet is o.a. omdat ik iets wil wat wel geschikt is voor de snelweg omdat ik daar volgend jaar een hoop km's op moet maken (lange stukken).
Suzuki DR 500S
01-06-1983, origineel NL
18.826 km (and counting want ik gebruik hem dagelijks voor woon-werk verkeer)
24 kW / 33 Pk
148 Kg
500cc, 1-cylinder 4-takt met kickstarter (en start in 99% bij de 1e kick)
De vorige eigenaar was mijn zwager en die heeft hem 4 jaar (geloof ik) gehad voor zo af en toe een stukje.
DR 500 S 1982
Overall Length:
Overall Width:
Overall Height:
Seat Height: 870 mm (34.3 in)
Wheelbase: 1465 mm (57.7 in)
Ground Clearance: 270 mm (10.6 in.)
Dry Weight: 148 kg (326 lbs)
Engine type: Air-cooled 498 cc single SOHC 4-stroke. 32,5 hp/ 6.500 rpm, 3,81 kg-m/ 5.700 rpm.
Is ong. 3 maanden geleden opgeknapt/gróóóte beurt gehad.
* nwe achterband, Avon Distanzia (ong. 600 km oud)
* nwe accu
* nwe knipperlichten (DR 800)
* nwe spiegels (DR 600)
* verse olie + filter (ong. 800 km) en kleppen gesteld (ong. 400 km)
* nw luchtfilter
* nwe bougie
* diverse nwe originele vervangingsdelen gemonteerd (kettinggeleider, de-compersseurkeerring etc.)
* nw contactslot
* nwe koppelingskabel
* nwe remschoenen V+A
Ketting en tandwielen zijn in goede staat.
Technische staat is goed te noemen.
Optische staat is ook goed te noemen.
Olieverbruik ong. 100/150cc op 1000km
Benzineverbruik ong. 1 op 18
tankinhoud iets van 9 liter dus ik tank om de ong. 140/150 km
Topsnelheid: naar schatting ong. 140 km/h
Ik heb er zelf maar enkele keren de 120 mee aangetikt (je mag hier in de buurt nergens harder dan 100) maar dan merk je gewoon dat het 'maar' een DR 500S is (licht).
Kom je niet op de snelweg of boven de 110 gemiddeld dan kun je er heerlijk mee uit de voeten.
Wegenbelastingvrij en de verzekering is met een Classic-dekking ong. 4 euro per maand (in mijn geval).
Hij staat me zeker niet in de weg en zoals eerder gezegd gebruik ik hem dagelijks voor woon-werk (dus ik doe hem zeker niet cadeau o.i.d.).
Reden dat ik hem in de verkoop zet is o.a. omdat ik iets wil wat wel geschikt is voor de snelweg omdat ik daar volgend jaar een hoop km's op moet maken (lange stukken).
Laatst bewerkt: