Suzuki GS 500 E van 1991

krantenjunk

Rookie
5 dec 2007
24
0
Beuningen
Te koop aangeboden, mijn Suzuki GS 500E.

Omdat ik zwaar mag gaan rijden en daarvoor een andere motor wil kopen, verkoop ik mijn 'oude' motor. De motor heb ik gekocht van een mede-forummer op 18-12-2007, toen stond er 76000km op de teller. Ondertussen is de teller de 96000 97000 gepasseerd en ik rij er nog regelmatig op. Hieronder de belangrijkste punten van de motor.

- Al het onderhoud laten doen bij motorzaak, facturen aanwezig.
- Laatste onderhoud bij 95000km, hierbij is vervangen:
- Voor en achterband, deze zijn dus nog in perfecte staat.
- Remblokken voor.
- Verder de normale zaken zoals olie en filter.
- Wave remschijf voor.
- Alle verlichting werkt en de motor maakt geen bijgeluiden.
- Incl. kofferrekje, originele gereedschapskit en Haynes werkplaatshandboek.
- Is 25kw op kenteken, dus geschikt voor 'n klein rijbewijs. Op het moment is de motor niet begrensd, maar het 25kw setje zit erbij.

- Heeft wat lichte gebruikersschade, oa op de tank en zijkap linksachter.
- Scheur in kapje achter de tellerunit, verder geen schade aan de teller.

Kort samengevat: Een goed onderhouden, degelijke motor, welke er voor zijn leeftijd nog goed uitziet.

De forum-vraagprijs voor de motor is 700 euro.

img0200klein.jpg


img0197klein.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel. Leek mij ook 'n prima prijsje..

Wellicht een leuke motor om voor weinig geld te beginnen met rijden of om de wintermaanden mee door te komen :)?
 
Mooi motortje!
Krijg je zeker wel verkocht aangezien die blokjes van GS gewoon niet kapot te krijgen zijn!
Ook een voordeel dat ie 25kw en vol mogelijk is.

Succes met de verkoop, die ben je zo kwijt voor 700eurotjes
 
Laatst bewerkt:
Heb je gelijk in Dix, oerdegelijke motortjes zijn 't!

Maar weer even onder de aandacht brengen.

Deze rode GS zoekt 'n nieuwe eigenaar :) !
 
Laatst bewerkt:
Ai, dan had jij de uitzondering zeker, dat is wel balen. Over t algemeen zijn het heel degelijke motoren.. neem dit top-exemplaar nou als voorbeeld *D . Nog steeds een prima fietsje!
 
Ik heb er 2 gehad, zijn leuke motoren en wie weet koop ik er weer een in de toekomst. Ik vind alleen de vraagprijs niet spot goedkoop met huidige kmstand, bouwjaar en schade op de carterdeksel. Maar het is dan ook een vraagprijs toch. :+
 
Nice Bike! Ik rijd er ook een!

Gekocht voor veel minder en wat spulletjes aan vervangen. Rijd nu al weer vele km's met veel plezier er op! Nette prijs lijkt mij!

zeg Krantenjuk, doe je die kofferset met rekje ook weg zonder de motor?
 
Nice Bike! Ik rijd er ook een!

Gekocht voor veel minder en wat spulletjes aan vervangen. Rijd nu al weer vele km's met veel plezier er op! Nette prijs lijkt mij!

zeg Krantenjuk, doe je die kofferset met rekje ook weg zonder de motor?

Michiel, dit betreft alleen het kofferrekje. Ik heb daar verder geen koffers bij, maar vrijwel alles past erop. Ik kan je wel een fototje sturen, om te kijken of het intressant voor je is?
 
Ik heb er 2 gehad, zijn leuke motoren en wie weet koop ik er weer een in de toekomst. Ik vind alleen de vraagprijs niet spot goedkoop met huidige kmstand, bouwjaar en schade op de carterdeksel. Maar het is dan ook een vraagprijs toch. :+

Klopt, het is een vraagprijs! Bieden is dus toegestaan.. :)
 
Ik zou er nog zelf 3000km bij zetten, kan je zeggen dat je een motor over de ton hebt geholpen. :)

Misschien makkelijk om foto's te maken van schade op tank + linkerzijkap?
Dan weet men wel wat ze kunnen verwachten als ze komen bezichtigen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu op werk, dus ik zal vanavond even wat nieuwe fototjes plaatsen om de 'schade' te laten zien..

Ook zal ik voor Michiel-1986 'n foto van het kofferrek sturen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan