Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GS 500 Topic #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
balen man! maar.. niets ernstigs beschadigt dus? bof jij ff, kun je morgen alsnog naar de gs500 meeting

en in zn 2 haaltie bij mij de 110-115 wel.. alleen zijn dan oordopjes wel aan te raden
Je rijdt dus ook 25 kw begrijp ik?

Ben morgen niet vd partij...misschien ander keertje...

Vette piccies trouwens hierboven
 
GVD ik naar de motorzaak om een verloopstuk te kopen om mijn k&N op mijn carb's te proppen hebben ze die verloop stukken niet!!
Echt k*t!!

Verloop stuk voor K&N luchtfilter?
Ik heb zelf ook een open K&N luchtfilter erop gezet maar daar had ik verder niks voor nodig hoor, ik kon hem gewoon meteen op de carbs zetten.
(heb wel 25kw maar dat maakt niet uit naar mijn idee)
 

Al moet ik eerlijk bekennen dat voorkapje niet echt mijn styl is.. respect voor de afwerking!
 
ik vraag me nu af... heb je het al uitgeprobeerd of het echt werkt? en dan niet op 5km snelweg

hmm.... op reserve en een volle tank heb ik geen last van het probleem kwam ik vannacht achter, op de normale stand wel
 
Ik ga er wel wat hammerite op smeren....
Je moet er toch iets tegen doen anders word het nog erger.

Ik heb mijn GSjes frame ook helemaal gehammerite, wilde eerst alleen de roestige plekken doen, maar te veel kleurverschil toch.
Zit er prima op, 2 avondjes werk, alle kuipdelen + tank waren er bij mij toch al af.
Nu dus iets lichter grijs. Heb het niet helemaal netjes gedaan, maar ik vind het mooi zat.

@Pr!li

Ik verloor mijne ook een keertje een beetje, stond stil op de oprit, had em net met alle nieuwe gespoten onderdelen in elkaar gezet.
Ding ging van me af, kon em (mede dankzij mijn tegengewicht) nog rustig op een stuureindje laten rusten, daarna er snel overheen gesprongen en em in 1 keer weer rechtop gekregen, viel me niets tegen (optillen dus).
Ik had een krasje erbij op de uitlaat, en een krasje erbij op een stuurgewichtje.
Ook geen knippers + hendels geraakt, en gelukkig niet m'n nieuwe spuitwerk :D
Voelde wel stom inderdaad.
 
Klote man dat ie zo aan zijn schade komt!!

Ik vanmiddag nog een poging gedaan 't gsje te starten. Op gegeven moment maakte die een bepaald geluid en kreeg ik een ingeving om me hand op de luchtfilter te houden en toe sloeg ie aan. Maar bleef niet lang lopen.Had daarvoor ook nog ff de bougies bekeken en die gaven een goede vonk. Ik heb het vermoedde dat de lucht,benzine verhouding niet helemaal top is. iemand een idee.
 
Terug van GS500 meeting :D
10 stoere mannen op 10 stoere motoren, 1 dame die we al kwijt waren voordat we fatsoenlijk vertrokken waren , een vette route met heel veel messcherpe bochten ( ) een paar rokende bandjes, flink wat lawaaioverlast en extreem dure tosti's... maar t was wel gezellig



volhouden!

toen ik de vlotterkamers leeg had laten lopen heeft t ook een dikke 3 kwartier geduurt voordat ie weer goed liep, hand voor de airbox inlaat houden was ook nodig voor de 1e paar keer.

[me]dj1 DJ1 had toen nog niet de functie van pri begrepen[/me]
 
Jaaaaaa, met al die bochten moest je je kop er wel bijhouden!

Vond he echt super gezellig, mag zeker weer eens!
 
De Foto's Megameeting 2006


Panorama Opname, zwaar verkleint om layout in bedwang te houden, liefhebbers van het origineel (factor 7 deze grootte) kunnen ff mailen / msnen , Leuk als bureaubladachtergrond - *Basta is trots op zichzelf, aangezien er nergens naden te zien zijn in de foto *


De nieuwe JoranJoran, Hipste model, niet waterproof en slecht afleesbaar, echter, wel goedkoop


De Brabantse / Limburgs bijdrage van de meeting


Helaas stonden onze prachtige bikes niet precies mooi op één lijn








En van de andere kant


Foto's schieten, en een glimp van MissDucati, die we opeens kwijt waren , we hadden zuiniger moeten zijn op de enige vrouwelijke toevoeging aan de groep


Links: MvAgusta(?) - Rechts: Dreetje


Links: FreakyFries - Rechts: uHuH!


Links: Mv Mic - Rechts: Johntrovitsh


Links: DJ1 - Rechts: Revz


MrBasta, De fotograaf was vergeten zichzelf te fotograferen , Maar wil zowieso beroemd (en) berucht worden, dus dan maar een vakantiefoto ertussen


UnlimitedSPd


Twee veel te dure kroketten, voorzien van 2 magere sneetjes brood, en zeeer ruime garnituur, en dat allemaal voor slechts €6,00! Het is bijna voor niets, zeker niet als je daarbij optelt de geweldige sfeervolle bediening en de a-locatie


10 Mannen, 10 Motoren, Do I need to say more...


De uitlaat movie
Het geluid der geluiden, heeeeeerlijk als ik zomaar ineens €270 win, dan weet ik waar het naar toe gaat! (8 MB)

De Burnout Movie
2 Burnout(jes) (30 MB)

Speachless
Sprakeloos (30 MB)

Motortuig
Motortuig neemt wraak, BARST lelijke Pannenkoekenhufters.

Voor alle mensen die niet bij de meeting waren (SLECHT!! ) We wilden lekker pannekoekjes / poffertjes eten tussen de middag, maar we mochten alleen naar binnen als we onze motorkleding in de garderobe achterlieten & we alles als groep betaalden. toen we daarna ook nog werden uitgelachen door het personeel in de keuken kregen we de briljante ingeving ( ) om hun even te terroriseren

Tot uw orders / dienst, nu hard aan de studie

Ciao
Basta
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort maar eens een inkoopactie proberen te regelen bij Boonstra voor die uitlaat zoals uHuH nu heeft??
Wat een geluid.
 
ej lui, ff een vraag. ik heb me rot gezocht maar kan geen vast feit vinden wat nou het originele vermogen van de gs is . ik heb er een van '94. heb vorig jaar de motor laten afstellen omdat ie beroerd liep. had ongeveer 30 pk en is nu 40 pk. hele verbetering maar nu las ik dat de gs 47 pk standaard heeft, en een andere site zei 54 pk. wie weet het??
groet'n patrick.
 
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/146532/
(en ja, het word waarschijnlijk wel wéér een soesje... )
Succes met de verkoop van je GS. Je GS ziet er prima uit !
Wat voor Suzuki heb je nou op het oog?


Ik heb de GS bijbel oftwel het Haynes sleutelboek erbij gepakt.
Daar staat in dat de GS500 52BHP levert.
52bhp is 51,3pk heb ik even snel uitgerekend.

Hoeveel stuks kan ik dan verwachten?
 
Laatst bewerkt:
Ziet er geslaagd uit Misschien een volgende keer dat ik wel van de partij ben

Vanmiddag ff de motor proberen te starten na het omvallen gisteren. Haha mn broer stond er naast die zag ineens een mega grote steekvlam uit de uitlaat komen en een RETEHARDE KNAL! zo scherp! 2 minuten met een piep in mn oor rondgelopen Schrok me echt helemaal de ****** Weet nu wat ik 30 december ga doen motor even neerleggen en op 31 december starten

Maar hij loopt weer

 


Hoelang had je hem plat laten liggen dat er zelfs benzine in je uitlaat was gekomen?
 
Hoelang had je hem plat laten liggen dat er zelfs benzine in je uitlaat was gekomen?
Hij heeft ongeveer een minuut platgelegen, maar heb hem de hele nacht laten staan en vanmiddag pas gestart...die dampen zorgde waarschijnlijk voor de knal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.