suzuki gs1000 G

Ooit mijn GS 1000 G dacht dat deze uit 1981 kwam.
gs1000.jpg
 
Wat betreft dat plastic ding voor je richting aanwijzers, nieuw niet meer te vinden, maar voor de lichtschakelaar wel.
Dus ik heb er een voor het licht gekocht, en die wat ingekort.
Valt niet op, en werkt eigenlijk wat beter
 
Destijds blauwe GS1000G gehad met Vetter kuip en Krauser koffers. Kenteken MB-82-SB.
Volgens RDW nog steeds onder ons en verzekerd. Gekocht in 1980 bij Motorado en in 1983 ingeruild bij Jager (allebei in Leeuwarden). Die heeft hem dus weer doorverkocht aan huidige eigenaar.
 
Hallo,

Ik zoek de inlaatrubbers voor aan de cilinderkop voor de gs1000g. Iemand nog een adres? lijkt overal uitverkocht te zijn en niet meer geproduceerd te worden. Ik heb nog wel de 2 rechtse kunnen scoren maar de linkse is een drama. Betreft art. 13120-49100 / 49101.
Help........

Alvast bedankt.

Pieter
 
Hallo,

Ik zoek de inlaatrubbers voor aan de cilinderkop voor de gs1000g. Iemand nog een adres? lijkt overal uitverkocht te zijn en niet meer geproduceerd te worden. Ik heb nog wel de 2 rechtse kunnen scoren maar de linkse is een drama. Betreft art. 13120-49100 / 49101.
Help........

Alvast bedankt.

Pieter
Al ik ff google op bovenstaande art. nummer dan kom ik er toch meerder tegen Intake manifold Suzuki GS 1000 G left
 
Helaas..............,zijn niet meer beschikbaar, zie 'discontinued'.
Of vaak ook 'not available'.
Heb overigens wel bestellingen kunnen plaatsen in Duitsland en België maar krijg dan 2 weken later bericht dat ze niet meer beschikbaar zijn en krijg netjes per direct mijn geld teruggestort. Liever had ik de rubbers....
 
Hallo,

Ik zoek de inlaatrubbers voor aan de cilinderkop voor de gs1000g. Iemand nog een adres? lijkt overal uitverkocht te zijn en niet meer geproduceerd te worden. Ik heb nog wel de 2 rechtse kunnen scoren maar de linkse is een drama. Betreft art. 13120-49100 / 49101.
Help........

Alvast bedankt.

Pieter
Die heeft 34mm CV carburateurs, toch?
 
Dit is de GS 1000 niet de GS 1000 G de G staat voor de cardan. Overigens wel veel aan verbouwd deze GS en is verre van origineel wel apart zo maar niet echt mijn ding.
Echt?!

Gear selector shaft. secundaire as versnellingsbak, kleppendeksel, kleppendeksel covers, en het achterlicht, zijn de onderdelen waar ik niet heb aan gezeten.
Blok kan nu wel zo'n 350pk aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan