Suzuki gs450e [wit]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiwi

MF veteraan
15 sep 2004
7.772
272
Beilen
Suzuki GS 450 e
Kleur: parelmoer wit
Bouwjaar: 1989
Vermogen: 31 kW (42 pk)
Verbruik: tussen 1:17 en 1:20
Km-stand: 37.500

Ik heb deze motor nu ongeveer 2 jaar in mijn bezit. Hij was voornamelijk als 2e motor (geen pekel motor) en ik heb er dus ook maar weinig mee gereden (volgens mij 1 mf-toer). Daarentegen is hij wel veel gepoetst. De motor mag weg omdat ik toch iets groters zoek om langere afstanden met een duo te rijden. Hij ziet er voor zijn leeftijd nog goed uit, maar natuurlijk wel hier en daar gebruikssporen. Alle verlichting/knippers/tellers etc werken naar behoren en hij start in 1 keer. Hij rijd natuurlijk ook erg fijn, er is goed mee te toeren maar hij heeft ook voldoende pit bovenin de toeren.

Aanpassingen:
Om hem toch iets moderner te laten ogen heb ik een paar details aangepast:

*gs500e knipperlichten voor & achter (kleiner en moderner)
*gs500e spiegels (kleiner en moderner)
*blauw superbike stuur
*blauwe tellerverlichting
*alle reflectoren (op nette wijze) verwijderd
*carbon-look tankpad
*gepolijste voorvork
*mf-sticker

(de reflectoren, de originele knipperlichten, de chromen spiegels en het chromen stuur zijn ook nog aanwezig)

Onderhoud:

Kleine dingen zoals olie en bougies zijn zelf gedaan. Voor groter onderhoud is hij naar de motorzaak geweest.

*eind vorig jaar heeft hij een nieuwe ketting + tandwielen gekregen.
*de accu is een jaar oud en is goed onderhouden.
*begin dit jaar heeft hij een complete beurt gehad, met oa nieuwe bougies/olie/filters, sindsdien nog geen 800km gereden.
*de voorvork is los geweest om de keerringen en de olie te vervangen. Er is dikkere olie in gekomen om hem iets steviger te laten sturen.

Voor vragen of een bezichtiging graag bellen of mailen.
Tel: 06-51074318

De vraagprijs is 700 euro

2vw8q2r.jpg


2u55hz6.jpg


f3au7a.jpg


259wvfd.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan