@bolletjebas, geen idee wat je hiermee bedoeld.
@robinjo, nee, zowel zomer als winter als 400Km achter de rug of net startende. Wet je zo hoe de balansas te testen is zonder blok los te halen? klinkt namelijk als iets wat niet makkelijk te vervangen is...
Die oude suusjes schijnen daar toch gevoelig voor te zijn, voor die resonantie?
Ik bedenk me namelijk net dat de gsx van m'n vrouwtje ook zo iets heeft.
Rijdt perfect, enkel tussen de 5000 en 7500 toeren trilt het ding behoorlijk.
Het is minder geworden na het lossen en opnieuw ( op moment ) vastzetten van alle blokbouten/motorsteunen.
Wat Bas zegt en/of bougiekap, bougiekabel, bobine (heeft die er een of twee?).Verrotte bougies?
De bougies die er in zitten kosten 3 euro de stuk.
Voor 12 euro een nieuwe set er in kan iig geen kwaad.
@kawa-ad, oke, duidelijk. Maar dit blok is nog ooit onder de motor vandaan geweest of uberhaubt uit elkaar... Daarnaast is het probleem er duidelijk wel, of niet.
@robinjo, duidelijk, thnx! dat miste ik nog een lijst met bouwtekeningen :-) wat bedoel je met motorsteunen? De bouten die het blok in het frame houden?
@bolletjebas en @opajan, sluit me hier bij aan :-)
@red force, duidelijk, waar baseer je dat op? Is dit te testen/meten/bekijken, en zo ja een manier om te beredeneren welke dit is?
Iedereen bedankt voor de reacties zover!