Suzuki gsf400 bandit cdi (verbeterde Carmo versie)

ddvries04

MF'er
10 dec 2012
113
9
Flevoland
Goede Carmo cdi voor een gsf400 bandit.
Cdi komt van mijn gsxr400 af maar is voor een bandit... Veel beter dan een originele cdi!
Net terug van Carmo zelf, is getest en alles werkt zoals het hoort. Hieronder de specs van de Carmo site:

Voor:
Suzuki GSF400 Bandit CDI
Suzuki GSF400P CDI
Suzuki Bandit 400 CDI

Op de unit:
32900-10D00 / BB7217
32900-10D20
32900-10D30 / BB7243
32900-10D40
32900-10D60 / BB7258 / BB7701
32900-32C00 / BB7201
digital igniter
KOKUSAN DENKI

Andere benamingen:
EC Ignitor, brain, ignition module
CDI, ECU, ECM computer, Black Box, Ignitor
ignition control module, spark box
Ignition Spark Control Module
CDI Ignition

Laat uw motor beter lopen met deze geavanceerde ontsteking van Carmo electronics!

Wat is er verbeterd t.o.v. de originele unit:
- Unit is beschermd tegen overspanning (defecte spanningsregelaar, slechte accu, gebruik van een jumpstarter).
- Unit is beschermd tegen een defecte bobine.
- Unit is beschermd tegen het ompolen van de accu.
- Unit is voorzien van een acceleratiecorrectie, zodra de motor accelereert wordt de vervroeging in verhouding vergroot. Zodoende pakt de motor beter op tijdens acceleratie.
- De vervroegingscurve is door de moderne digitale techniek veel nauwkeuriger en verder geoptimaliseerd wat resulteert in meer vermogen.
- Bij wisselende accuspanning wordt de aansturing van de bobine aangepast zodat er altijd een optimale vonk wordt gegenereerd.
- Door gebruik te maken van digitale techniek is de unit zeer nauwkeurig, ook bij temperatuurwisselingen.
- Startmode, tijdens het starten van de motor zorgt de unit er voor dat de bobine een iets krachtigere vonk genereert zodat de motor beter aanslaat.
- Carmo electronics kan ook een volledig programmeerbare versie aanbieden, zodat u zelf de vervroeging, toerenbegrenzer en de kracht van de vonk kunt bepalen.

Deze mag weg omdat hij dus niet gemaakt is voor mn gsxr, ik ga zelf de gsxr cdi kopen.

KOST NIEUW €360!!