Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GSR 600

Is de GSR een fijne bike ?

  • Ja !

    Stemmen: 20 34,5%
  • Ja !

    Stemmen: 38 65,5%

  • Totaal aantal stemmers
    58
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Suzuki slim is bouwen ze gelijk een uitvoering met een dik blok erin, daar hebben ze toch genoeg keuze in. Bv het 1300 blok in een iets meer op middengebied getuned blok. Dan heb je wel een lekker bruut apparaat.


Maar als 600 is ie ook al fraai hoor.
 

B-King?
 
Zit er ook naar te kijken.
Ik wil eerst proefrijden voordat ik ga beslissen.
Nog ff geduld dus
 
Ik snap al dat geneuzel niet over dikke motoren met meer dan 1000cc .
Ik ben meer van de pk's die bepalen de snelheid ik heb een oude honda gehad racer 250cc 95 pk en ik reed een fazer 600cc 95 pk eruit .
zo zie je maar cc's zegt niet alles .
 
Ik snap al dat geneuzel niet over dikke motoren met meer dan 1000cc .
Ik ben meer van de pk's die bepalen de snelheid ik heb een oude honda gehad racer 250cc 95 pk en ik reed een fazer 600cc 95 pk eruit .
zo zie je maar cc's zegt niet alles .
nou doe mij maar meer als 1000cc en een koppel van boven de 100nm dat heb ik liever dan een pakhuis pk's
 
dit wordt gewoon een super mooie fiets

(kleck gaat dan ook een proefrit maken)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Hier wat info over de nieuwe GSR600

Motortype 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn
Cilinderinhoud 599 cm3
Aantal kleppen per cil. 4
Boring x slag 67,0 mm x 42,5 mm
Maximum vermogen 72 kW (98 pk)/12.000 tpm of 25kW (34 pk)/ t.p.m.
Maximum koppel
Brandstoftoevoer Injectie
Startsysteem Elektrisch
Transmissie 6 versnellingen
Totale lengte 2.090 mm
Totale breedte 775 mm
Totale hoogte 1.075 mm
Wielbasis 1.400 mm
Zithoogte 785 mm
Bodemvrijheid 130 mm
Drooggewicht 183 kg
Voorwielophanging Conventionele telescopische voorvork 43 mm, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar
Achterwielophanging Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping volledig instelbaar
Remmen voor/achter Dubbele 310 mm schijven voor /220 mm schijf achter
Veerweg voor/achter 120 mm / 130 mm
Banden voor/achter 120/70 ZR17 180/55 ZR17
Brandstoftankinhoud 16,5 liter
Nieuw 2006 Nieuw model
 

Klinkt goed Zal tegen de tijd dat ik aan een andere motor ga zeker een proefrit maken
 
Gisteren mailtje van suzuki.be ontvangen :

perstesten beginnen vanaf december , bike zal vanaf feb 2006 in showroom staan.

Hopelijk komen de eerste vergelijkingstesten zich snel aanbieden...

 
jammer dat ik die fiets niet kan betalen, anders had ik dr wel 1 willen hebben
 
09.12.05 = Vandaag folder ontvangen...

Verkoopprijs in Belgie is 7700 €

(FZ6 kost 7490 €).

Nieuwe B12 Naked : 8200€.

 
Laatst bewerkt:
Jaaaa, in december al bij de dealers

Ik had verwacht dat-ie pas in het voorjaar er zou zijn.... Snel een proefritje maken als het nog een beetje weer is/wordt

Vind 'm namelijk errug mooi!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.