Second Identity
MF veteraan
- 19 mrt 2004
- 34.730
- 62
Waarom?
Omdat ik op zoek ben naar een andere motor voor in de winter, is mijn Suzuki GSX 400X te koop. Ik zoek nu toch naar een motor met wat meer windbescherming.
Over de motor
Zoals te verwachten voor een motor die drie jaar door mij in de winter is gebruikt, is de motor niet heel erg mooi om te zien.
Kilometers: 63.500
Bouwjaar: 1989
In de afgelopen jaren heb ik redelijk wat onderhoud laten uitvoeren. Zo zijn er twee nieuwe banden opgekomen (beide nog in goede staat), de balhoofdlagers, voorvorkkeerringen, uitlaat, accu en de remblokken voor/achter zijn vervangen. De motor is daarom ook in een redelijke technische staat. Start en loopt prima.
Aandachtspuntjes
Omdat ik narigheid achteraf wil voorkomen noem ik ze maar direct:
Kettingset begint slecht te worden.
Choke kabel en koppelings kabel moeten vervangen worden. Werkt wel, gaat alleen erg zwaar. Recentelijk nog een rit van 330km mee gereden, verder geen problemen
T.z.t. zal klepspeling wellicht een keer gecontrolleerd moeten worden (en evt. kleppen stellen)
Verder heb ik nooit last gehad met deze motor. Doet het altijd, ook bij temperaturen ver onder 0 (maar of de bestuurder zelf het dan nog doet is een tweede) . Motor heeft tevens een uitlaat die 100% dicht is. Eventueel heb ik een tweede uitlaat erbij, hier zit een gat bij de collector. Misschien nog te repareren.
Foto's
Groot formaat
_
Groot formaat
_
Groot formaat
_
Groot formaat
_
Groot formaat
Vraagprijs: 500 Euro
Omdat ik op zoek ben naar een andere motor voor in de winter, is mijn Suzuki GSX 400X te koop. Ik zoek nu toch naar een motor met wat meer windbescherming.
Over de motor
Zoals te verwachten voor een motor die drie jaar door mij in de winter is gebruikt, is de motor niet heel erg mooi om te zien.
Kilometers: 63.500
Bouwjaar: 1989
In de afgelopen jaren heb ik redelijk wat onderhoud laten uitvoeren. Zo zijn er twee nieuwe banden opgekomen (beide nog in goede staat), de balhoofdlagers, voorvorkkeerringen, uitlaat, accu en de remblokken voor/achter zijn vervangen. De motor is daarom ook in een redelijke technische staat. Start en loopt prima.
Aandachtspuntjes
Omdat ik narigheid achteraf wil voorkomen noem ik ze maar direct:
Kettingset begint slecht te worden.
Choke kabel en koppelings kabel moeten vervangen worden. Werkt wel, gaat alleen erg zwaar. Recentelijk nog een rit van 330km mee gereden, verder geen problemen
T.z.t. zal klepspeling wellicht een keer gecontrolleerd moeten worden (en evt. kleppen stellen)
Verder heb ik nooit last gehad met deze motor. Doet het altijd, ook bij temperaturen ver onder 0 (maar of de bestuurder zelf het dan nog doet is een tweede) . Motor heeft tevens een uitlaat die 100% dicht is. Eventueel heb ik een tweede uitlaat erbij, hier zit een gat bij de collector. Misschien nog te repareren.
Foto's
Groot formaat
_
Groot formaat
_
Groot formaat
_
Groot formaat
_
Groot formaat
Vraagprijs: 500 Euro
Laatst bewerkt: