• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Suzuki gsx 750 es diverse vragen

jarod1982

Rookie
Lid geworden
3 apr 2008
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal,

Ik heb sinds zaterdag een gsx 750 es uit 1988, nou merkte ik dat als ik stationair draai me verlichting aan heb en me knipperlicht aan doe dat deze gewoon aan blijft en niet knipperd, doe ik me verlichting uit dan gaat hij wel knipperen en ook als ik gas geeft gaat hij knipperen, daarnaast hoor ik een gerammel (denk me kappen) als ik gas geef.
Tevens doet me km teller het niet.
Deze wil ik of reparen of vervangen, nou kon ik zo snel niet een nieuwe cockpit vinden van een gsx 750 es, maar wel een gsx 550 es, kan ik deze er eventueel ook op monteren.

Alvast bedankt.

mvg Paul

Laatst bewerkt:
Ten eerste kijk of je accu of regelaar of dynamo goed werkt.
Stationair laadt de motor niet of nouwlijks op, en als je gas geeft krijg je meer spanning in je laadcircuit en dan knipperen je knipperlichten weer.
Teller kapot mss je km teller kabel eerst controleren of je gearbox aan je voorwiel .En het tellerhuis van een GSX550 past niet maar alles is pas te maken natuurlijk, maar kijk alles eerst ff na.

KM teller is stuk want heb me km kabel vandaag ook mogen vervangen ivm een breuk( zat vast tussen me stuur en me frame waardoor hij is gebroken...
accu moet ik alleen nog ff testen als hij stationair loopt verder is hij helemaal in orde en voldeed hij aan de eisen die in de know how to van de accu testen... stroom was hoog genoeg om te laden bij 2000 toeren.

alvast bedankt voor de tips :)

Terug
Bovenaan Onderaan