Suzuki GSX-R 600&750 deel 3: Racing through the "snow"..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger had je hier het zandpad, maar dat is verledentijd dus dat kan het niet zijn.

:Y wel *D

De raamprostitutie in Utrecht vond voornamelijk plaats langs de Vecht aan het Zandpad, ook wel Rode Brug genoemd naar een nabijgelegen ophaalbrug. De raamprostituees werkten er in woonboten en hielden van zwemmen na het werken. :+
 
:Y wel *D

De raamprostitutie in Utrecht vond voornamelijk plaats langs de Vecht aan het Zandpad, ook wel Rode Brug genoemd naar een nabijgelegen ophaalbrug. De raamprostituees werkten er in woonboten en hielden van zwemmen na het werken. :+
Haha!! Nou idd ja de rode brug of ook wel het zandpad genoemd. Ik denk dat hij het toch bij racen houd.
 
:Y wel *D

De raamprostitutie in Utrecht vond voornamelijk plaats langs de Vecht aan het Zandpad, ook wel Rode Brug genoemd naar een nabijgelegen ophaalbrug. De raamprostituees werkten er in woonboten en hielden van zwemmen na het werken. :+

Wij hielden het bij rondjes rijden na de beurs, kijken kijken niet kopen :P
Of heb je het over voor mijn tijd :+
 
Snap het hier nog niet helemaal. Roy opent nieuw topic (rijdt volgend jaar dus gsxr600 :? )
En nog steeds geen rose velgen in de op :+
 
Stelletje spamsletten...


Ik ben dol op kleurtjes, als het matzwart is })

Zwart is geen kleur!!!

Er moet meer gekocht worden!

Nóg meer???? :X

Ik ben dan ook niet dol op kleurtjes ;)

Zeg dat dan ook niet!

Iedereen de kerst weer een beetje overleeft? (Op Grraafie na dan ;) )

De vriezer is leeg, het vlees is op, het bier nog niet :9~

Was Roy zijn schuld hij reed voorop :P

Jij voelde je maar wat op je plek tussen al die chapless leren broeken Willem! :P

Snap het hier nog niet helemaal. Roy opent nieuw topic (rijdt volgend jaar dus gsxr600 :? )
En nog steeds geen rose velgen in de op :+

Ik vind het hier gewoon gezellig! Al word het met de minuut minder B|

;)
 
Wie roept hier Dorst :+
Ben op het moment even deze aan het soldaat maken :P
full
 
Als het maar het laatste is.... Kratje over is nog goed te doen dus :P. Ik ben aan de champagne over gegaan _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan