Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.


Je gaat de geometrie van je motor veranderen als je hem achterop hoger gaat zetten.Of voorzijde gaat verlagen.Beter de bocht in of je komt slechter de bocht uit en of hij wordt minder stabiel tijdens het aanremmen.Mijn circuit SRAD stuurt nu lekker in maar tijdens het aanremmen dweilt de kont behoorlijk

Heb jij een 155/60 band gemonteerd op een 5.5J velg en past dat wel ? De 180/60 was idd beter geweest de meeste racers rijden daarmee.
 

volgende x zou ik inderdaad voor de 180/60 gaan.
heb je je vering al af laten stellen cq aanpassen door goede veringboer?
de mijne is van de winter door hyperpro in werkendam aangepast en hoef hem achter echt niet te verhogen ding gaat super om en grip achter is subliem.



 
Laatst bewerkt:
Bij de mijne zitten er iets slappere veren in van K tech en betere olie en keringen. Hij is afgesteld door Robin bij Front row, ik
weeg maar net 60 kilo. Hij rijdt super goed, m'n banden slijten veel mooier ook als voor het afstel werk. Ik vroeg het alleen van de rijhoogte omdat ik had gelezen dat dit goed werkte. Voorlopig gaat het prima zo, en ik ben pas net begonnen met circuitrijden. In November ga ik met meet the speed mee, dan wil ik een setje Super Corsa's meenemen voor als ik wat harder ga rijden gedurende de week. Neem ik dan een 180/60, kan ik mooi vergelijken.
Super gave tyco livery op je racer trouwens
 
Pfff, 22:30 erin en 2:15 opstaan is kut Ja jij kan als vrouw zijnde niet file parkeren en je vader wel?
Ooh, pas op! Ik verras mezelf soms In positieve zin

Heb zo eens de auto geparkeerd met een luid lachende vriendin naast me omdat ze het fantastisch vond dat ik de auto in een heel klein gaatje plaatste. Had geen zin om verder te zoeken naar een deftige plaats.
 


Wat ook wel te zien in de stad waar jij woont Ine
 
Zo, m'n verjaardagskadootjes kwamen eindelijk binnen op m'n werk
Rizoma handvaten zitten er op, zien er netjes uit, moest wel effe de borgmoer verplaatsen bij de throttlebody
om de R1 adapter genoeg speling op de kabels en ik was het vulplaatje de eerste keer vergeten.

Gek genoeg ging m'n smoke achterlicht een stuk makkelijker (ondanks dat ik weer verwachte met die klote punaises in oorlog te zitten)
Moet zeggen, Mooi! Had ik jaren eerder moeten doen (maar toen kon je alleen die krengen met ingebouwd knipperlicht krijgen, wat nutteloos is bij K6+)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.