Suzuki GSX-R 600 SRAD 1997 weinig KM's RVS uitlaat

de historie zoals mij verteld is :

- 1e eigenaar heeft hem nieuw gekocht, maar reed er niet veel mee. heeft de laatste paar jaar dat hij hem in bezit had niet meer mee gereden.

- 2e eigenaar was een motoragent die hem af en toe voor woon/werk verkeer gebruikte, maar zijn nieuwe vriendin vond het leuker om in de cabrio te rijden dan op de motor. Hij heeft toen die de motor kocht wel helemaal laten nazien van boven tot onder.

- toen ik hem kocht had ie +/- 7000km gelopen 2jr geleden.

ik ben zelf ook geen kilometer vreter, dus het loopt ook bij mij niet erg hard op :)

maargoed, upje maar weer...
niemand die met dit weer zin krijgt in zo'n mooie bike met erg weinig kilometers voor (volgens mij?) een schappelijke prijs ??
 
Jesus wat wil ik dit ding graag.. Heb alleen pas geld in juni, Als hij dan nog te koop is (L)

Schopje voor dit lekkere fietsje
 
alles is mogelijk en bespreekbaar :)
reserveren t/m juni kan ook, alleen wil ik dan wel een stukje zekerheid dat ik 'm niet voor niets vasthoudt natuurlijk...

*tevens weer een upje*
 
en omhoog maar weer met de paasdagen!

Helaas door de motorzaak een beschadiging aangebracht op de achterste kontkap, die nu vervangen is voor een nieuwe, en licht kleurverschil heeft.
 
ja, iedereen zit nog op een foto te wachten van het bewuste kleurverschil! :P
 
prijsverlaging en schopje!

nieuwe vraagprijs : 3250,-

wie o wie gaat deze zomer op deze mooie srad toeren?
 
Nog geen succes met de verkoop zie ik?!
een vriend van me wilt ook gaan motorrijden en hij is opzoek naar een leuk sradje.. kun je me een mooi prijsvoorstel pm'en/mailen?
 
lol ik iheb in 10 maanden al 11000 km met mijn srad gereden.
succes met de verkoop.
3200 is al een beter prijs voor een 600. ook al heeft hij weinig km.
wat is het bouwjaar?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan