Suzuki GSX-R 600 SRAD 1999 veel opties (ook 25kw)

tjeerdb

Die hard MF'er
13 dec 2007
329
0
Groningen
Te Koop: Suzuki GSX-R 600 SRAD
bouwjaar 1999
Kleurstelling Blauw/wit
Vermogen 110 pk of 25 kw
KM stand 44000

Extra's:
• MIVV ovale titanium demper (erg mooi geluid en 3 maanden oud. DB killer en doos aanwezig)
• K&N luchtfilter (recent schoongemaakt en opnieuw in de olie gezet)
• Kleine arrow knipperlichten rondom
• Alluminium stuurgewichten (stuurdempers)
• Donkere kuipruit (MDI)
• Seat polster
• Carbon voorspatbord
• RVS kentekenplaathouder
• Witte velgstriping
• Blue vision koplamp (iets feller als normaal)
• Suzuki GSX-R tanktpad in kleur van de motor
• Andere handvaten zwart/donkerblauw.

Duozitje en orginele uitlaat zijn ook aanwezig.
Recent vervangen:
• Banden – Michelin pilot power (helemaal nieuw de haartjes zitten er nog op)
• Olie filter
• Olie
• Bougies


Remmen, tanwielen en ketting zijn in goeie staat.
De motor heeft vol vermogen maar kan op 25kw. Het 25kw setje krijgt u er natuurlijk gewoon bij met de papieren (hoeft dus niet opnieuw gekeurt te worden door de RDW).
motor is in absolute nieuwstaat, helemaal schade vrij en zonder krasjes. Heeft altijd binnen gestaan en is alleen met mooi weer bereden, dit is ook duidelijk te zien.
Er zitten enkele stickers op deze zijn natuurlijk makkelijk te verwijderen voor degene die ze niet mooi vinden.
Kort om echt een mooie motor in de mooiste kleurstelling. Rijd erg lekker en is gewoon 100% in orde en rijklaar voor het seizoen.

OP DE FOTO ZIJN DE NIEUWE BANDEN EN UITLAAT NOG NIET TE ZIEN!!
 
Lukt me niet op foto's toe te voegen word verteld dat ze tegroot zijn.. als iemand mij hierbij kan helpen graag ik kan natuurlijk op verzoek ook altijd de foto opsturen. (graag wel even een email adres achterlaten dan)
 
Mr selected ik heb je wat foto's toegestuurd hoop dat je ze ontvangen heb.. anders hoor ik het wel.
 
SRAD064.jpg


SRAD060.jpg


SRAD067.jpg


SRAD071.jpg


Staat de motor momenteel op 25 kw op kenteken, of vol vermogen op kenteken?

Succes met de verkoop. :)
 
Ja denk.. haha onwijs bedankt.. De motor staat op 25kw op kenteken... ook mensen die wel vol vermogen mogen rijden mogen hier op op rijden want ik heb zelf ook nooit 25kw hoeven rijden en dit kon gewoon.
 
Geen probleem.

Als hij op kenteken 25 kw is en 85 kw op de weg produceert mag je er ook niet mee rijden, ookal hoef je geen 25 kw fiets te rijden. De papieren kloppen dan niet meer met de motor. Maar dat is een andere discussie.

Ik wil graag een openingsbod plaatsen van € 3500,-
 
Bedankt.. ik dacht dat je me alleen wou helpen met het plaatsten van de foto's.

Het bod is een leuk begin.

Heb recent mijn banden laten vervangen bij motoport en heb toen gevraagt wat hun ervoor zouden geven als ik hem laat staan.. dat was al een stukje meer dan 3500 dus graag wel hoger bieden aub. Als motoport het ook doet zegt het al genoeg over de motor zelf;)
 
Geen probleem hoor ik wacht het ook rustig af. Eigelijk wil ik hem nog helemaal niet weg doen.. Ben zelf ook aan het sparen maar heb ook nog niet genoeg voor de motor die ik wil dus hoe eerder ik hem verkoop hoe langer ik zonder motor zit. was eigelijk pas in het voorjaar van plan hem te verkopen;) maarja als ik er genoeg voor krijg gaat hij weg.
Het is wel een hele nette motor.. gewoon in topstaat.

Wat voor motor rij je nu dan? of moet je nog beginnen?
 
Geen probleem.

Als hij op kenteken 25 kw is en 85 kw op de weg produceert mag je er ook niet mee rijden, ookal hoef je geen 25 kw fiets te rijden. De papieren kloppen dan niet meer met de motor. Maar dat is een andere discussie.

Ik wil graag een openingsbod plaatsen van € 3500,-


Wat dacht je van een GSX-R750? Die van mij staat te koop!
 
Warom zou je een 750 kopen als je 25kw moet rijden. een 600 rijd veel en veel lekkerder helemaal voor een beginnende besturder
 
Ik heb momenteel nog geen motor, wil hem het liefst ook pas over zo een 4-8 weken hebben. Een 600 is volgens mij wat fijner op 25 kw. SRADjes zijn geil. :)
 
haha ik weet waar je vandaan komt ik zat precies zo.. elke dag op marktplaats kijken naar die dingen voordat ik mn rijbewijs had.

Een 600 is velemalen fijner op 25 kw. geloof me maar ik heb op alle 2 proefgereden.

Vind zelf dat ik van de Srads wel de mooitste kleurstelling heb. echt een perfecte motor. Als je echt serieus bent wil ik hem wel voor je vasthouden hij staat mij niet in de weg en het geeft mij ook nog de tijd om te sparen.
 
Vasthouden hoeft niet, zodra ik het Atje naast mijn B heb staan breng ik wel een hoger bod uit als hij er nog staat. :)
 
Laatst bewerkt:
prima. je heb mijn mail add dus mail me maar gewoon. en anders komt hij toch over 2 maanden op marktplaats.
 
Terug
Bovenaan Onderaan