Suzuki GSX-R 750 Deel 12: Time to hit the streets!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze dus ...

4055h.jpg



;)
 
LOL! Ze hebben idd de meest afschuwelijke disco kleuren. Als je een leuke circuitfiets met originele kuip hebt, kan je er wat leuks meemaken. Anders zou ik me KAPOT schamen.

Trouwens, wat echt een uber vette bike is die 1098S toch zeg! De droommotor van een hoop mensen.
 
Laatst bewerkt:
Haha nice :)
Ik semi-begin deze dan even meteen met een vraagje,
Ik heb gisteren mijn optimate binnengekregen en mijn accu succesvol vol kunnen laten druppelen.
Nu is alleen nogsteeds het probleem dat mn gixxer niet wil starten.. Ik heb al veel opgezocht wat het nou kan zijn, maar is er misschien iets wat ik overzie?
Hij maakt gewoon wel het geluid van een startende motor voordat hij aanslaat als het waren, maar het aanslaan gebeurt dus niet. Er zit benzine in, dodemansknop staat ook niet aan ;) koppeling trek ik in, standaard ingeklapt, ik kan echt niets anders meer verzinnen :(
Nu kan er altijd iets kapot gaan natuurlijk, maar het gekke is dat ik de motor destijds particulier gekocht heb (hij werkte gewoon met koude motor) en toen 2 weken erna probeerde te starten, maar dit gebeurde dus niet. Toen heb ik de optimate eraan gehangen om hem helemaal vol te laten lopen maar doet dus alsnog niets :(

Enig idee van de pro's? ;)

Goed hij start dus wel maar slaat niet aan?

als je een multiemeter heb kijk eens wat er met de spanning gebeurd als je start, (waarschijnlijk blijft het redelijk gelijk want je verteld niet dat de startmotor met moeite rondkomt) staat de motor ook in zijn vrij? als dit allemaal zo is zou ik er 1 bougie uitdraaien direct na een start poging en bekijk of ie nat is, is ie droog?= geen benzine is ie nat?= houd terwijl je start de bougie tegen het blok vonkt ie dan?
Zo jij bent morgen weer lekker aant klussen
Succes
 
LOL! Ze hebben idd de meest afschuwelijke disco kleuren. Als je een leuke circuitfiets met originele kuip hebt, kan je er wat leuks meemaken. Anders zou ik me KAPOT schamen.

Trouwens, wat echt een uber vette bike is die 1098S toch zeg! De droommotor van een hoop mensen.

Wat vind je van die kuipruit die ik daarnet poste :?
Heb deze zelf gehad op allebei de K7's :Y
Zicht gedeelte is light smoked en het onderste gedeelte is donker met het GSX-R teken erin

Heb zelf goeie ervaring met BS-motorparts ,maandag bestellen was het vrijdags al binnen :P
 
Haha nice :)
Ik semi-begin deze dan even meteen met een vraagje,
Ik heb gisteren mijn optimate binnengekregen en mijn accu succesvol vol kunnen laten druppelen.
Nu is alleen nogsteeds het probleem dat mn gixxer niet wil starten.. Ik heb al veel opgezocht wat het nou kan zijn, maar is er misschien iets wat ik overzie?
Hij maakt gewoon wel het geluid van een startende motor voordat hij aanslaat als het waren, maar het aanslaan gebeurt dus niet. Er zit benzine in, dodemansknop staat ook niet aan ;) koppeling trek ik in, standaard ingeklapt, ik kan echt niets anders meer verzinnen :(
Nu kan er altijd iets kapot gaan natuurlijk, maar het gekke is dat ik de motor destijds particulier gekocht heb (hij werkte gewoon met koude motor) en toen 2 weken erna probeerde te starten, maar dit gebeurde dus niet. Toen heb ik de optimate eraan gehangen om hem helemaal vol te laten lopen maar doet dus alsnog niets :(

Enig idee van de pro's? ;)

Lees em nu pas sorry :$

Jij heb nog zo'n ouwe 750W he :?
Nog met carburateurs toch ?

Als je gestart heb ,en je zet daarna de optimate eraan ,wat zegt de optimate dan na de test ?
Begint ie meteen als een gek te laden of valt dat mee ?

Ik zit zelf namelijk in de richting van bevroren carburateurs te denken :Y

Wat Hokasayu zegt is ook een hele goeie :Y
Dat zou je zeker een keer kunnen proberen :Y
 
Waren je K7's ook blauw wit? Toevallig een foto ervan ergens....??
Ik vind het model wel leuk. En die 2-kleuren heeft wel wat. Alleen zo ziet het eruit alsof de bovenkant zilver is :?
 
Waren je K7's ook blauw wit? Toevallig een foto ervan ergens....??
Ik vind het model wel leuk. En die 2-kleuren heeft wel wat. Alleen zo ziet het eruit alsof de bovenkant zilver is :?

Nope :N
Zilver zwart en blauw zwart ...

Hier zijn de foto's van allebei ,kan je het zien :Y

baa3fb019f0af72c0319c1abaa0d9f53


p3260001.jpg

Deze heb ik in m'n garage genomen ,vandaar dat de ruit er erg donker uitziet

marco007.jpg


zandvoort067.jpg

Samen met gix-addicted z'n 1000


Kom er net achter dat ik een heleboel foto's van de zilver/zwarte 750 kwijt ben '( godverdomme ;(
 
Laatst bewerkt:
Voorlopig blijf ik hier ook nog wel ff hangen. Is best gezelli :Y _O- *O*
 
Laatst bewerkt:
Zo ben er ook weer bij, zag dat ik niet meer in de OP stond, komt goed uit want ik zal weer eens nieuwe piccies maken van mijn Gsx-r.
Heb inmiddels al mijn knpperlichten en achterlichten in smoke uitgevoerd.
Wordt vervolgt met foto's. :)
 
Oeps en dan nog vergeten te melden :
De koplamp is voorzien van Xenon verlichting met led stadsverlichting. :] :]
 
Laatst bewerkt:
Haha nice :)
Ik semi-begin deze dan even meteen met een vraagje,
Ik heb gisteren mijn optimate binnengekregen en mijn accu succesvol vol kunnen laten druppelen.
Nu is alleen nogsteeds het probleem dat mn gixxer niet wil starten.. Ik heb al veel opgezocht wat het nou kan zijn, maar is er misschien iets wat ik overzie?
Hij maakt gewoon wel het geluid van een startende motor voordat hij aanslaat als het waren, maar het aanslaan gebeurt dus niet. Er zit benzine in, dodemansknop staat ook niet aan ;) koppeling trek ik in, standaard ingeklapt, ik kan echt niets anders meer verzinnen :(
Nu kan er altijd iets kapot gaan natuurlijk, maar het gekke is dat ik de motor destijds particulier gekocht heb (hij werkte gewoon met koude motor) en toen 2 weken erna probeerde te starten, maar dit gebeurde dus niet. Toen heb ik de optimate eraan gehangen om hem helemaal vol te laten lopen maar doet dus alsnog niets :(

Enig idee van de pro's? ;)

Als je startmotor wel draait kun je je veiligheidscircuit wel zo goed als uitsluiten. Dus dodemansknop, koppeling en jiffy schakelaar zijn dan wel in orde. Ook de suggestie om spanning te meten heeft in mijn beleving geen zin angezien je startmotor draait?

Heb je alle zekeringen nagelopen? Zit er benzine in, is je benzine filter wellicht verstopt. Ik lees 750 W du je hebt een carburatiefiets. Komt er benzine in de vlotterkamer in de carburateurs? Draai een bougie los, start de motor en kijkt of deze vonkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan