Suzuki GSX-R 750 K models ! Part VI Summer Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
beschermengel wordt verwend met een nieuw stevig stukje leer, om zich goed vast te houden ;)

Verwen me zelf maar met een K7 hoop ik, toch wel erg leuk, maar ben al weer te snel, moet eerst de verzekering afwachten, we gaan in ieder geval druk poef rijden van het weekend :Y

Weer een 750 of ga je voor een 1000
 
de 750 k8 heeft meer koppel dan een 750 k7 en door de mapping van de k8 kun je hem ook als een 600 besturen, met de 750 k8 ben je heer en meester in het verkeer.
de 1000 is toch wel wat te bokkerig en minder soepel dan de 750.
heb zelf een wedstrijdje tegen een rsv mille gedaan en dat was dus niet echt een tegenstander voor de 750 k8 zowel kwa sturen en acceleratie en top.
het enigste verschil met de gsxr1000 en de 750 is de topsnelheid en boven de 240km/h gaat de 1000 er vandoor maar in de bochtenwerk houd de 1000 je niet bij en dat komt door dat hij teveel pk en te bokkerig is.
de 750 k8 is iid opmerkelijk verbetert t.o.v. de k7 een veel beter management beter koppel.
DUS mijn conclussie, er is geen fijnere en betere suzuki dan een 750 k8
 
de 750 k8 heeft meer koppel dan een 750 k7 en door de mapping van de k8 kun je hem ook als een 600 besturen, met de 750 k8 ben je heer en meester in het verkeer.
de 1000 is toch wel wat te bokkerig en minder soepel dan de 750.
heb zelf een wedstrijdje tegen een rsv mille gedaan en dat was dus niet echt een tegenstander voor de 750 k8 zowel kwa sturen en acceleratie en top.
het enigste verschil met de gsxr1000 en de 750 is de topsnelheid en boven de 240km/h gaat de 1000 er vandoor maar in de bochtenwerk houd de 1000 je niet bij en dat komt door dat hij teveel pk en te bokkerig is.
de 750 k8 is iid opmerkelijk verbetert t.o.v. de k7 een veel beter management beter koppel.
DUS mijn conclussie, er is geen fijnere en betere suzuki dan een 750 k8
jij moet een leuk sponsorcontractje hebben :+
 
wel een contractje zou leuk zijn, maar het is in mijn ogen wel de waarheid alleen hadden ze ipv zo'n uitlaat een GP uitlaat er standaard er op moeten zetten
 
Top die service manuals in de startpost! Wie heeft de dealer nu nog nodig voor een kleine beurt! *O*
 
Die heb ik niet bij me motor gekregen. Ik wist toen niet dat motoren stempelboekjes hadden. Dus ja... nie nodig! O-)
 
Laatst bewerkt:
de 750 k8 heeft meer koppel dan een 750 k7 en door de mapping van de k8 kun je hem ook als een 600 besturen, met de 750 k8 ben je heer en meester in het verkeer.
de 1000 is toch wel wat te bokkerig en minder soepel dan de 750.
heb zelf een wedstrijdje tegen een rsv mille gedaan en dat was dus niet echt een tegenstander voor de 750 k8 zowel kwa sturen en acceleratie en top.
het enigste verschil met de gsxr1000 en de 750 is de topsnelheid en boven de 240km/h gaat de 1000 er vandoor maar in de bochtenwerk houd de 1000 je niet bij en dat komt door dat hij teveel pk en te bokkerig is.
de 750 k8 is iid opmerkelijk verbetert t.o.v. de k7 een veel beter management beter koppel.
DUS mijn conclussie, er is geen fijnere en betere suzuki dan een 750 k8

_O- _O- 1000 bokkerig ? je moet ook gas geven, net als op de 750, niet verschrikt kijken als je voorwiel los komt bocht uit.
Snelheid went, niks went zo snel als snelheid, eer je gas leert schroeven ipv open draaien merk je dat de 1000 echt snel is.

En de rsv mille is een traag hok. Mijn oude 2000 gsxr 750 liep een rsv mille 1000 er al uit.
 
_O- _O- 1000 bokkerig ? je moet ook gas geven, net als op de 750, niet verschrikt kijken als je voorwiel los komt bocht uit.
Snelheid went, niks went zo snel als snelheid, eer je gas leert schroeven ipv open draaien merk je dat de 1000 echt snel is.

En de rsv mille is een traag hok. Mijn oude 20002 gsxr 750 liep een rsv mille 1000 er al uit.


:^
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog wel een K7 750 voor je *D



Is dat zo?, je hebt wel de geen die ik zo beetje zoek, *D


Zaterdag even op deze proef rijden als dat mogelijk is, zo en zo kijken, weet niet wat ik van die kleur moet verwachten erg moeilijk te zien op de foto.

0000234141414142564Ca.jpg
 
Laatst bewerkt:
Omadt ik een 600 wil kopen uit 2007, zit ik vast te orieteren op extra's voor de motor,
nou heb ik de Laser X-treme gevonden,
maar heb je nog iets nodig om hem te monteren, of is het gewoon standaard demper eraf, nieuwe erop

Alvast Bedankt
 
Laatst bewerkt:
Omadt ik een 600 wil kopen uit 2007, zit ik vast te orieteren op extra's voor de motor,
nou heb ik de Laser X-treme gevonden,
maar heb je nog iets nodig om hem te monteren, of is het gewoon standaard demper eraf, nieuwe erop

Alvast Bedankt

Uitlaat bestaat uit de 2 afgebeelde cones en demper (hangt onder de motor). Originele demper (die ook onder motor hangt) haal je er onder uit en monteert de nieuwe. Appeltje, Eitje, stelt niet veel voor.

(Heb hem zelf ook)
 
Is dat zo?, je hebt wel de geen die ik zo beetje zoek, *D


Zaterdag even op deze proef rijden als dat mogelijk is, zo en zo kijken, weet niet wat ik van die kleur moet verwachten erg moeilijk te zien op de foto.

[afbeelding]

Goeie kleurstelling :Y

paarsachtig is heel erg mooi en best apart,, uitlaat is wel erg gaaf

Het is geen paars :N

Blauw/zwart ;)

Omadt ik een 600 wil kopen uit 2007, zit ik vast te orieteren op extra's voor de motor,
nou heb ik de Laser X-treme gevonden,
maar heb je nog iets nodig om hem te monteren, of is het gewoon standaard demper eraf, nieuwe erop

Alvast Bedankt

Deze Lazer Extreme is uitgerust met een cat ,je zal de de originele demper samen met de originele cat er van onder moeten slopen :Y

zal niet al te moeilijk zijn :N

"Nadeel" van deze demper is wel dat de cones verder naar buiten steken dan de originele demper


Uitlaat bestaat uit de 2 afgebeelde cones en demper (hangt onder de motor). Originele demper (die ook onder motor hangt) haal je er onder uit en monteert de nieuwe. Appeltje, Eitje, stelt niet veel voor.

(Heb hem zelf ook)

Lees de advertentie nog eens ,tis met cat ;)
 
Laatst bewerkt:
Is dat zo?, je hebt wel de geen die ik zo beetje zoek, *D


Zaterdag even op deze proef rijden als dat mogelijk is, zo en zo kijken, weet niet wat ik van die kleur moet verwachten erg moeilijk te zien op de foto.

[afbeelding]

heb d'r 1 gevonden hoor..... Moet alleen nog ff gepoetst worden. Schaamranden van 6 cm aan elke kant krijg je er gratis bij :P
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan