Suzuki GSX-R 750 K models ! Part VI Summer Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie morgen luitjes, ik wens iedereen de komende 2 weken goed motorrij-weer aangezien ik zoiezo goed weer zal hebben in mijn app. in Bulgarije. Graadje of 30 daar, dus een motor huren spreekt natuurlijk voor zich! Adios :W
 
Goeie kleurstelling :YHet is geen paars :N

Blauw/zwart ;)Deze Lazer Extreme is uitgerust met een cat ,je zal de de originele demper samen met de originele cat er van onder moeten slopen :Y

zal niet al te moeilijk zijn :N

"Nadeel" van deze demper is wel dat de cones verder naar buiten steken dan de originele demperLees de advertentie nog eens ,tis met cat ;)

What's in the name........demper, cat........whatever. Het komt er op neer dat je 4 cilinders hebt ;) waar uitlaatbochtjes aan vastzitten, die samen uitkomen in een pijp. Alles wat achter de verstelbare klep zit sloop je er af en dat stelt geen zak voor. Nieuwe dempert er op en klaar is klara.

De cones mogen dan wel iets verder naar buiten steken, maar dat merk je niet hoor. Je zit met je voetzool er niet tegen aan en met aardige hellingshoeken komt ie niet aan de grond.

En als je de db killers er uit haalt, schreeuwt ie best :P
 
Doe ik iets verkeert B|

De afdrukken van m'n zool staat op de bovenste cone ;(

zonder DB-Killer is het idd niet leuk meer best lawaaierig O-)
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hier toevallig een adresje waar je voor een leuek prijs laptimers kan kopen :?

Of heeft iemand hier er toevallig nog 1tje liggen waar hij/zij vanaf wilt :?
 
niemand intresse in een Yoshimura RVS Tri oval demper voor 600 / 750 K1 K2 K3 ?
...nagenoeg nieuw !
 
Past ie ook op een K5 en wat vraag je ervoor :?

Nope, volgens de site's zit er verschil tussen de de K5 en de K1~K3 uitvoering..... maar het kleinste verschil is natuurlijk meteen een andere versie.

...heb jij ook 4 bouten aansluiting ?
we k'unnen natuurlijk kijken of het past ...woon in Amsterdam 'k weet niet of het ver weg is voor je ?

Check ook: http://link.marktplaats.nl/186263710
....de prijs is 300,-.
 
Hey daar allen,

Ben al even present op MF, maar nieuw in de gixxer topics.

afgelopen zaterdag overgestapt van mn r1 uit '98 naar een gsx-r750 K7(de zogenaamde f.e/ofwel overproductie) Deze is dus zwart met mat zwarte kappen.

Hij wordt komende dagen nog aangepast aan mijn wensenlijstje waarna hij behoorlijk compleet zal worden afgeleverd. Heb toch maar gekozen voor een shorty van akra in carbon om eronder te hangen. Ben benieuwd naar het resultaat.

Ook al redelijk van van jullie topic gelezen, maar zal vanzelf met vragen komen en de rest volgen.
Voor vragen, just shoot...

Zal de pics posten wanneer gereed.
 
Hey daar allen,

Ben al even present op MF, maar nieuw in de gixxer topics.

afgelopen zaterdag overgestapt van mn r1 uit '98 naar een gsx-r750 K7(de zogenaamde f.e/ofwel overproductie) Deze is dus zwart met mat zwarte kappen.

Hij wordt komende dagen nog aangepast aan mijn wensenlijstje waarna hij behoorlijk compleet zal worden afgeleverd. Heb toch maar gekozen voor een shorty van akra in carbon om eronder te hangen. Ben benieuwd naar het resultaat.

Ook al redelijk van van jullie topic gelezen, maar zal vanzelf met vragen komen en de rest volgen.
Voor vragen, just shoot...

Zal de pics posten wanneer gereed.

Welkom! (ik heb zelf overigens een 600 uit 2006).

Overproductie-> dus zwart met mat zwarte kappen is nieuw voor mij?

Ben erg benieuwd naar je foto's!!
 
Maar het is wel een feit dat laatste productie modellen ietwat gepimped worden of met extras worden verkocht om er af te komen.
 
klopt is de final edition, maar gewoon de standaard versie zoals hij in het zwart te verkrijgen was.
Plaatje hiervan zoals standaard heeft scratch al gepost.

Persoonlijk vind ik de k7 mooier dan de k8, maar smaken verschillen gelukkig. Heb zelf wel voorkeur voor samenstelling en het ietwat pimpen die ik zelf wel door wat leuke accesoires erop te monteren.

Moet alleen nog tot woensdag wachten en voelt aan als een eeuwigheid!!! Gelijk maar behoorlijk compleet laten afmonteren qua extra's. mogelijk in de toekomst alleen nog een ander rem/schakelsetje en wat carbon onderdelen.

Waar ik wel erg nieuwsgierig naar ben is de akra shorty in carbon...... :P
 
De Yoshi editie had ook wat andere extra's zoals een donker kuipruitje ;)


Wat is er anders aan deze Suzuki GSX-R1000 Yoshimura?
Het motorblok: om een vermogen van 200+ Pk te realiseren heeft Marc Hoegee het motorblok flink onder handen genomen. Boring x slag bleef met 73,4 mm x 59,0 mm ongewijzigd en dus ook de cilinderinhoud: 999cc. Suzuki claimt met deze duizend een vermogen van 205 Pk (216 Pk met Ram-air) bij 11.800 toeren en een koppel van 134 Nm. De gemonteerde tuningaccessoires zijn: Yoshimura nokkenassen, Yoshimura tuningset, een dunnere koppakking (=hogere compressie), een 4-in-2-in-1 Yoshimura full-racing uitlaatsysteem met titanium einddemper, de cilinderkop is geflowd en het injectiesysteem heeft een andere mapping gekregen.
De remmen en de wielen: er zijn aan de voorkant Lucas wave-discs en remblokken gemonteerd in combinatie met stalen remleidingen. Om ervoor te zorgen dat de Yoshimura Gixxer1000 licht stuurt zijn er Marchesini velgen gemonteerd die samen een gewichtsbeparing opleveren van 2,5 kilo.
De vering en demping: voor de vering en demping is men bij Stamsnijder langs geweest. De voorvork is voorzien van een WP-verenset + olie en een nieuwe shim-stack. De ingaande/uitgaande demping en veervoorspanning zijn volledig instelbaar. Achter is een WP/Stamsnijder CC/VP super competition schokbreker met rijhoogte verstelling gemonteerd. High speed en low speed mogelijkheden op de ingaande demping en de rebound demping zijn volledig instelbaar. De hydraulische veervoorspanning is eenvoudig via een stelknop te bedienen. Totale prijs met alles erop en eraan: € 22.990,-.
 
Ik denk dat de yoshi 7850 k7 bedoelt word die idd een zwart ruitje had, wat carbon delen en een yoshi systeem en verder niets.

Wel aardig, maar van mij hoeft de yoshi niet en zwart ruitje zie je niets door.

Hoop nu zelf een mooie samenstelling gevonden te hebben!

De Yoshi 1000 is even hele andere koek,maar betaal je ook wel voor natuurlijk!!!
 
Ik denk dat de yoshi 7850 k7 bedoelt word die idd een zwart ruitje had, wat carbon delen en een yoshi systeem en verder niets.

Wel aardig, maar van mij hoeft de yoshi niet en zwart ruitje zie je niets door.

Hoop nu zelf een mooie samenstelling gevonden te hebben!

De Yoshi 1000 is even hele andere koek,maar betaal je ook wel voor natuurlijk!!!


uhm.. hij heeft het gewicht van een 750 O-) (of minder)

enige nadeel is dat hij af en toe gereviseerd moet worden (5000 km)

maar damn wat heeft dat ding power :Y
wordt je spontaan bang van
 
Mogge allemaal,

moet even van Gixxergirl1986 zeggen dat ze gecrashed is @ Spa. Ze maakt het goed en is alweer thuis. *O*

Ze heeft even in België in ziekenhuis gelegen en toen in Breda en heden avond uit het ziekenhuis ontslagen.

Motor kappoet :(
 
Sterkte met het herstel Bianca, motor is maar bij zaak :j


Zoals eigenlijk (iedereen) nu wel weet heb ik een schuivertje gemaakt, motor is total en ik heb veder niet zo veel op wat dingetjes na(kneuzingen).

Ondertussen hebben we al weer een nieuwe motor en geloof het of niet, maar het is een van me droom motoren geworden.
Een Witte Castrol Honda (ja Handa :X ) VTR SP2 (K3)
Het is een geweldige machine en een berg koppel, is wel wennen want met proef rijden zat ik al steeds in ze begrenzer en die komt er een beetje ehhhhh hard in ;) .


Oude fiets. beetje krasjes er op :?
319573549_5_ARkQ.jpeg


319573547_5_DnpO.jpeg


Nieuwe Bike *0* _B *0*

327155380_5_Cz2A.jpeg


327155379_5_o72o.jpeg


327155376_5__Gbe.jpeg


en het geluid :9
Motor moet nog klaar gemaakt worden en verzekering moet nog geregeld worden, maar dan *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan