Suzuki GSX-R 750 k4 €7750 incl. leuke opties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hai,
Heb je die motor nog? Als dat zo is heb ik mischien wel interesse.Kun je me ff mailen. Thx alvast.Greetz,
Natalie
 
Hai,
Heb je die motor nog? Als dat zo is heb ik mischien wel interesse.Kun je me ff mailen. Thx alvast.Greetz,
Natalie

Ik heb hem nog en wil je met alle plezier meelen maar zonder adres gaat dat wat lastig... zal ff een modje vragen om mijn mail door te sturen, als ze dat doen...
 
326791


Die ben je zo kwijt.. de motoren vliegen weg hier in te koop aangeboden :X
 
Hoi Roy,

tnx voor de post in mijn Topic.....dat scheelt weer een "schopje" ;)

Ik volg je Topic ook op de voet, al is het dan maar uit eigen belang....aangezien je een Blade zoekt :}

Veel succes enneeee......het weer word inderdaad beter :9~

Gr.
Muifke
 
Hmmm.. best een bruut fietsie. Wellicht kunnen we eens praten als de ZX6R verkocht is.
 
Yeps.... Zaterdag komt er een kijker voor mijn motor. Hopelijk is ie dan de week erop overgeschreven en betaald. Dus wie weet maak ik tzt een afspraak met je.

In de tussentijd en daarna moet ik maar eens gaan kijken voor een proefrit op zo'n K4 voor een uurtje. Ik heb nl, geen idee of het écht lekker zit op langere ritjes. Het is wel even wat anders dan een ZX6R en ik betwijfel of zo'n Gixxer relaxed rijdt. Afgelopen zondag bijvoorbeeld op een nieuwe 1000RR gereden en dat was me wel heel erg krapjes allemaal. Terwijl ik slechts 1.80 m. ben.
 
Yeps.... Zaterdag komt er een kijker voor mijn motor. Hopelijk is ie dan de week erop overgeschreven en betaald. Dus wie weet maak ik tzt een afspraak met je.

In de tussentijd en daarna moet ik maar eens gaan kijken voor een proefrit op zo'n K4 voor een uurtje. Ik heb nl, geen idee of het écht lekker zit op langere ritjes. Het is wel even wat anders dan een ZX6R en ik betwijfel of zo'n Gixxer relaxed rijdt. Afgelopen zondag bijvoorbeeld op een nieuwe 1000RR gereden en dat was me wel heel erg krapjes allemaal. Terwijl ik slechts 1.80 m. ben.

Gixxer rijdt prima, niks aan de hand, ik ben 1.87 ong. en rijdt prima, ik heb een 600 K4, zelfde model, minder pk's :P

(schopje)
 
Yeps.... Zaterdag komt er een kijker voor mijn motor. Hopelijk is ie dan de week erop overgeschreven en betaald. Dus wie weet maak ik tzt een afspraak met je.

In de tussentijd en daarna moet ik maar eens gaan kijken voor een proefrit op zo'n K4 voor een uurtje. Ik heb nl, geen idee of het écht lekker zit op langere ritjes. Het is wel even wat anders dan een ZX6R en ik betwijfel of zo'n Gixxer relaxed rijdt. Afgelopen zondag bijvoorbeeld op een nieuwe 1000RR gereden en dat was me wel heel erg krapjes allemaal. Terwijl ik slechts 1.80 m. ben.

Ik hoor het wel als het zover is. Ik ben 1.81 en kan er prima opzitten. Tis natuurlijk geen Goldwing maar verder kan ik er prima opzitten.
 
Voorband (BT-014) goed, achterband (BT-014) splinternieuw, Laser demper, K&N luchtfilter, door Hoegee afgesteld 135 achterwiel pk's, MRA smoke double bubble ruitje, druppel knippers voor, kleine knippers achter, kenteken ophanging gewijzigd, alles weer origineel te maken, 17.000 km, net beurt gehad, fabrieksgarantie nu bijna verlopen, waarschuwingsstickers verwijdert, nooit gevallen (Alleen rechterkuipdeel vervangen ivm barsten, maar niet gevallen) en SCM alarm met certificaat, originele demper erbij, velglint/wheelstriping.

Vraagprijs: €8750,-

Ruilen kan ook: Honda CBR 900RR Fireblade (ruilen kan ook)

Gaat weg omdat ik het huis uit ga en deze en mijn Fireblade racer weg doe om 1 "oudere" motor terug te kopen.

En een piccie van de bike zoals hij er al eens uitzag, hij is nu iets anders dus. Nieuwe piccies volgen...

(Afbeelding)

Hier issie al iets gewijzigd:

(Afbeelding)


is dit inclusief of exclusief deze jonge heer :?
zoek voor mijn nichtje / vriendin nog één ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan