Suzuki GSX-R 750 k4 *6500km*

wat een reden om niet te kijken, het blauwe ruitje en kapje..
die motor is standaard en het is gewoon een scherpe prijs voor een fantastische motor.

Dat is het zeker Rosso en er komt er ook zeker ooit 1 voor terug!
:}

Toch heb ik ook twijfels over een gsx-r 1000 hoor, maar vind de 750 al zon verschrikkelijk beest pffffhhh :9
 
Waarom niet? Weet je hoeveel km je moet rijden per jaar als je 2 motoren hebt en een auto, een remote control buggy en een vriendin en je wilt deze km's eerlijk verdelen over allemaal? })


hhahahahahah _O- _O- :} :} :}
super mooie fiets :}


edit: je prijs is niet te hoog, maar de zomer is inmiddels al begonnen. Er gaat veel geld uit aan vakantie's enzo... wacht maar tot na de zomer of begin volgende zomer

heb je soms het geld nodig voor je eigen vakantie ;) O-) :X
 
Waarom niet? Weet je hoeveel km je moet rijden per jaar als je 2 motoren hebt en een auto, een remote control buggy en een vriendin en je wilt deze km's eerlijk verdelen over allemaal? })


ja duh, gewoon wat minder rijden op je vriendin, en wat meer op je motor he ;)

Mooi ding, mooie prijs, beetje jammer dat je hem eigenlijk nog niet eens in gereden hebt, en een motor niet kopen omdat er een ander ruitje en kontje opzit, tjaa..
 
ja duh, gewoon wat minder rijden op je vriendin, en wat meer op je motor he ;)

Mooi ding, mooie prijs, beetje jammer dat je hem eigenlijk nog niet eens in gereden hebt, en een motor niet kopen omdat er een ander ruitje en kontje opzit, tjaa..

Vriendin heeft wel het originele kontje hoor
;)

Duo seat cover kost in de winkel trouwens 130 euro...
 
Je hebt echt een super mooie bike!
Ben ook serieus opzoek naar zoiets.

Alleen jammer dat ik al een Vstrom in mn bezit heb...
Anders was ik vanavond nog komen kijken!

Thanks
:)

Jammer dat je niet kan komen, denk je dat de Vstrom het niet haalt? Het zijn technisch toch ook best goede motoren hoor... :+ Oh dat bedoelde je niet :)

Just kidding, bedankt voor je bericht. Vstrom is trouwens echt een funbike om te rijden.
 
Tja, als je interesse hebt in een SP-1 met bijbetaling kunnen we praten. Kun jij op reis en bij terugkomst weer lekker rijden op een 2-cilinder.
;)
 
Beste BoArDer

Heb je de suzuki al verkocht of niet, ik heb namelijk wel interesse.
Als je hem nog hebt wil je me dan even mailen.

grtz rs racer
 
Terug
Bovenaan Onderaan