Suzuki GSX-R 750 K5 GSXR

P.I.M.B.

MF veteraan
26 apr 2007
1.412
1
Kan geen afscheid nemen, wordt niet meer verkocht :-))
 
Laatst bewerkt:
sow wat een gave motor! jammer dat ik nog een jaar 25kw moet rijden, dus helaas, kan op dit type motor trouwens nog iemand fatsoenlijk achterop zitten? rijd nu een cbr600f van 97 en daar kan je wel fatsoenlijk achterop zitten.

en een motor van 2005 en nu al nieuwe koppelingsplaten? :? niet een beetje snel?

Veel suc6 met de verkoop van deze mooie bike!
 
Laatst bewerkt:
sow wat een gave motor! jammer dat ik nog een jaar 25kw moet rijden, dus helaas, kan op dit type motor trouwens nog iemand fatsoenlijk achterop zitten? rijd nu een cbr600f van 97 en daar kan je wel fatsoenlijk achterop zitten.

en een motor van 2005 en nu al nieuwe koppelingsplaten? :? niet een beetje snel?

Veel suc6 met de verkoop van deze mooie bike!

Achterop zitten kan zeker, maar het is geen toermotor... Ligt helemaal aan degene die achterop zit. De 1 kan er veel lol van hebben, de ander vindt het niks.

De koppelingsplaten die eruit kwamen waren helemaal goed, maar ik had een setje nieuwe liggen en wilde er toch dure olie in gooien, dus in 1 moeite meegepakt...
 
Mooi strak fietsie, strakke kleur ook. 8-)
Is wel een K4 trouwens als ik me niet vergis (overjarig model in 2005).

Vraagprijs is ok, succes met de verkoop.

Kick! :W
 
Mooi strak fietsie, strakke kleur ook. 8-)
Is wel een K4 trouwens als ik me niet vergis (overjarig model in 2005).

Vraagprijs is ok, succes met de verkoop.

Kick! :W

Dank je. Maar is een K5. Alleen de 1000 is in 2005 van model veranderd. De 600 en 750 pas vanaf 2006.
 
het verschil tussen de GSX-R 750 en de CBR600F is de R en de F.
bijde merken hebben een R en een F en voor bijde geld dat op de F wel comfortabel een dou kan plaatsnemen. de R zal ongetwijfelt voor RACE staan, zegt genoeg
en het zadel op de suz lijkt me erg hard op de foto _O- _O-

een hoop onderdelen zijn van mei maar wat heb je intussen gereden, een 4 daagse richting italie zal de nodige slijtage geven.

verder... wat een bike zeg. ben je kwijt voordat het gister is :Y
 
een hoop onderdelen zijn van mei maar wat heb je intussen gereden, een 4 daagse richting italie zal de nodige slijtage geven.

Een weekendje Eifel, zeg 1200 km. Dus met de slijtage zit het wel goed, beter gezegd niet goed. Geen slijtage.
 
Mooie motor! Gave kleurstelling ook. Mijn vriendin vind het nog wel redelijk comfortabel achterop, ze vind het wel lekker dat je achter wat hoger zit, kan ze teminste ook nog zien wat er voor ons gebeurt.
 
Mooie motor! Gave kleurstelling ook. Mijn vriendin vind het nog wel redelijk comfortabel achterop, ze vind het wel lekker dat je achter wat hoger zit, kan ze teminste ook nog zien wat er voor ons gebeurt.

Hahaha, dat is bij de mijne juist het probleem, dat ze alles ziet aankomen maar het stuur niet vastheeft en denkt dat dat nooit goed gaat komen...

Met die tankgrip heb je wel lol. Dan lijkt het als je achterop zit net of je 1 bent met de motor en als bestuurder heb je dan nauwelijks in de gaten dat je iemand achterop hebt...
 
Voor 500 euro heb ik zeker nog geen eens een linker voetsteuntje :(

Wat een mooie machine :}

Avondkickje :)
 
Hey,

Staat deze ook niet op speurders?
Ik heb wel interessen in de GSX-R.
Alleen moet ik eerst mn 25kw motor kwijt waar ik eerst nog mee naar Assen wil rijden.
Ik weet niet of je haast hebt met de verkoop?

Groeten Roger
 
Hey,

Staat deze ook niet op speurders?
Ik heb wel interessen in de GSX-R.
Alleen moet ik eerst mn 25kw motor kwijt waar ik eerst nog mee naar Assen wil rijden.
Ik weet niet of je haast hebt met de verkoop?

Groeten Roger

Hij staat idd ook op speurders ja. Heb geen haast met de verkoop, maar weg is natuurlijk weg...
 
Terug
Bovenaan Onderaan