Re
Rookie
Hallo,
Mijn achterband van mijn zojuist gekochte GSX-R 750 SRAD is bijna versleten en ik ben benieuwd of iemand serieuze tips heeft (elders op dit forum staan nogal wat "lolbroeken") waarvoor ik deze het beste kan vervangen. Ik heb ook al eens in mijn vriendenkring en collega-kringen nagevraagd maar ik vind het nog steeds een moeilijke keuze.
In basis wil ik de motor alleen voor het touren/racen gebruiken, niet voor woon-werk. Origineel hoort er een 190'er op, en er zit nu een 180'er op. Heeft dit wellicht invloed op de rij-eigenschappen?
Ik ben benieuwd naar jullie reakties
Mijn achterband van mijn zojuist gekochte GSX-R 750 SRAD is bijna versleten en ik ben benieuwd of iemand serieuze tips heeft (elders op dit forum staan nogal wat "lolbroeken") waarvoor ik deze het beste kan vervangen. Ik heb ook al eens in mijn vriendenkring en collega-kringen nagevraagd maar ik vind het nog steeds een moeilijke keuze.
In basis wil ik de motor alleen voor het touren/racen gebruiken, niet voor woon-werk. Origineel hoort er een 190'er op, en er zit nu een 180'er op. Heeft dit wellicht invloed op de rij-eigenschappen?
Ik ben benieuwd naar jullie reakties