Suzuki GSX-R 750

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revz

MF veteraan
23 mei 2003
6.180
34
Te koop aangeboden: een zwart/grijze "Oldskool" Suzuki GSX-R 750

Bouwjaar: 1989
KM stand: 41.800km
Voorzien van Laser RVS uitlaat systeem wat zorgt voor een erg prettig geluid. 8-)
De GSX-R is voorzien van een Laserline alarmsysteem met elektronische startonderbreker en alarm wat met bijbehorende sleutelhanger-afstandsbediening is in- en uit te schakelen.
Tevens is er een Dynojet kit stage 2 ingebouwd met K&N luchtfilter. De achterschokbreker is van WP.

Revz.jpg


Vorige maand heb ik 2 nieuwe banden (voor en achter Michelin Pilot Road 2) laten monteren en er sindsdien slechts 500km mee gereden vandaar dat ik zeg banden 99%. De GSX-R heb ik niet dagelijks gebruikt maar wel voor mooi weer ritjes. Technisch is de motor ondanks de leeftijd prima. Start gelijk, geen blauwe rook vanwege olieverbruik of zo en rijd heerlijk. Optisch is het nog best netjes gezien de leeftijd maar er zijn wel gebruikerssporen. Krasjes hier en daar maar geen roestplekken. Geen valschade.

Reden van verkoop: Motor is sinds augustus 2007 in mijn bezit. Na 2 jaar wil ik eens wat anders. :)

Wat krijg je er nog meer erbij? *O*
* Originele 4->2 uitlaatsysteem
* Monoseat (kan wel een nieuw verflaagje gebruiken)
* Nieuw origineel luchtfilter

Ik vraag er 1500 euro voor.
Interesse ? Ik ben te bereiken via PB of via e-mail (revz @xs4all.nl)

Motor staat in Scherpenzeel (vlakbij Amersfoort)

Meest recente actiefoto gemaakt tijdens de laatste MegaMeeting op 30 augustus jl:

Foto-GRVRRXN4.jpg

(fotograaf: F.J. Erretje)

Motor staat alleen nog maar hier op MF te koop. MF'ers gaan voor. ;) http://link.marktplaats.nl/286800935
 
Laatst bewerkt:
Tis dat ik er al 2 heb staan, anders zou ik hem er bij willen. Dat ding maakt een gaaf geluid en stuurt als een scheermes! :Y
 
Bedankt voor de leuke reacties *O*

De vraagprijs is een prijs die ik vraag he. :P Mocht je interesse hebben, doe een leuk bod. Dat kan in dit topic, via e-mail of PB. *O* *O*
 
Wie o wie ? *O*

Staat nog niet op marktplaats. Exclusief voor MF-leden. *D
 
Wie o wie ? *O*

Staat nog niet op marktplaats. Exclusief voor MF-leden. *D



Ik zou het op MP ook proberen , daar bereik je wat meer potentiële kopers .

De reacties zijn hier wel leuk ;) maar je krijgt je motor er niet mee verkocht :N


subtiel kickje dan maar :Y
 
:P het wordt alweer glad op de weg, maar hebben ook nog een aantal mooie dagen in het vooruitzicht. :]

Grtz.
Misschien is dit wel een leuke pekel fiets voor iemand die al een GSX-r 750 K 1 t/m 9 heeft. :P
 
Laatst bewerkt:
Erg mooie motor! :9~ nette prijs ook.

Hopen dat mijn motortje snel verkocht is ene dan wil ik wel komen kijken!

Wat is er verder de afgelopen tijd aan gebeurd? ene heb je hier bonnetjes van?
Ene toevallig nog wat meer foto's van dit moois? Zoals bijv. het duo kapje?
 
Laatst bewerkt:
Mooie oldskool! geeft mij een flashback, van de fillmmm..fuck wat was de naam ookal weer..geloof met micheal douglas ofzo... :+
 
Sterker nog, mijne is zojuist (zo goed als) verkocht! Dus graag zou ik nog wat meer info willen als dat mogelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog, mijne is zojuist (zo goed als) verkocht! Dus graag zou ik nog wat meer info willen als dat mogelijk is.
Ik heb je een PM gestuurd ! :)

Mooie oldskool! geeft mij een flashback, van de fillmmm..fuck wat was de naam ookal weer..geloof met micheal douglas ofzo... :+
Dank je. Geen idee hoe die film heet. :+
Zou het graag houden maar ik heb andere plannen. *D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je een PM gestuurd ! :)Dank je. Geen idee hoe die film heet. :+
Zou het graag houden maar ik heb andere plannen. *D

Film heet BlackRain geloof ik...Haha jammer, Ik vind de oude racers mooier dan de nieuwe....Zou zelf wel ooit eens een oldskool racer willen, maar eerst even genieten van het chopper rijden *O*
 
*O* hoorde net dattie verkocht is? *O* Gefeli!!!! Eindelijk zul je denken :P ? Weet zeker dat de volgende eigenaar (flip) er veel plezier mee gaat beleven :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan