Suzuki GSX-R 750cc op 25kW eventueel ook op vol vermogen

DRD

MF veteraan
5 jul 2007
1.184
55
omg. Breda
beste mensen,

ik verkoop mijn gsx-r omdat ik vol vermogen mag rijden over een maand.

ik zou er voor kunnen kiezen om deze te on-begrenzen maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik liever supermotard ga rijden.

de motor is van 1994 maar schrik niet iedereen denkt dat ie uit 2004 komt ofzo :)

er staat momenteel 39864 op de teller maar er wordt nog mee gereden.

de motor is in prima staat en voorzien van verschillende dingen die hem een unieke uitstraling geven
- yoshimura uitlaat
- r1 kont erop gebouwd inclusief underseat, heel netjes afgewerkt
- LED-achterlicht
- carbon achterspatbord

ik heb enorm veel bekijks met deze motor want je zal geen 1 dezelfde tegenkomen.

zoals vermeld is de staat van de motor goed, de banden zijn nog prima dus daar heb je komende tijd geen omkijken naar.

de motor is 25kW op uitdraai, maar wil hem eventueel op eigen kosten laten terugzetten bij de suzuki dealer.

verder zal ik vast nog wel iets vergeten zijn te vermelden maar daar kun je me altijd over mailen.

mijn richtprijs is €2600,-


contact:
tombo_703@hotmail.com
tel: 0653105336 (bellen alleen savonds ivm werk mag ik overdag geen telefoon bij me dragen.





Uploaded with ImageShack.us



Met vriendelijke motor groeten T.Boogaarts
 
Laatst bewerkt:
haha danku danku
nog geen nieuwe aanwinst helaas haha
 
Laatst bewerkt:
ghehe je moet iets snels in je bezit hebben wanneer je motor maar 25kw/34pk heeft he
 
Wat een super vet ding zeg! Echt bruut :}
In welke regio is deze te bezichtigen? Als deze niet te snel verkocht wordt ga ik hier zeker goed over nadenken (duurt nog even voordat ik m'n rijbewijs heb ;) )
 
Wat een super vet ding zeg! Echt bruut :}
In welke regio is deze te bezichtigen? Als deze niet te snel verkocht wordt ga ik hier zeker goed over nadenken (duurt nog even voordat ik m'n rijbewijs heb ;) )

Regio Breda / Gorinchem.
 
aah joh 105 km, dat is uurtje rijden man

heb mijn laatste brommer boven in Friesland gekocht, als je optijd vertrekt heb je heel de middag nog om te rijden 8-)

mijn auto in duitsland gehaald, toen was ik van 9.00 tot 18.00 wel zoet
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je opzich wel een punt. Maar eerst dat A-rijbewijs en dan zien we wel verder, ik kan 'm nu op dit moment toch nog niet betalen :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan