Suzuki GSX-R1000 2005 specs bekend

Ik vind hem wel mooi, ok uitlaat is niet echt mooi.

Volgens mij is hij helemaal bruut in yoshi look met yoshi uitlaat ;)
 
Kan iemand hem ff fotosoepen met een yoshi eronder? :9


full
 
Ben ik de enige die die uitlaat best mooi vind?

Hij is gewoon zo lomp dat 'ie stoer is. Geen oversized regenbuis, maar 'n cool hoekig stuk high-tech.
 
Suzuki rulezzzz :} de 1000 is gewoon :9~ en die uitlaat valt zo op deze foto`s reuze mee!!! gelukkig geen kontpijpen!!!!!
 
Ja, ja, de R1 en ZX10 R jongens beginnen hem al flink te KNIJPEN !!!!!
Vandaar natuurlijk al die negatieve en paniekerige reacties!!
(Oeps)
GSX R 1000 shall do it again!!! De gehele hypersportvloer weer eens flink AANVEGEN!
 
Ja, ja, de R1 en ZX10 R jongens beginnen hem al flink te KNIJPEN !!!!!
Vandaar natuurlijk al die negatieve en paniekerige reacties!!
(Oeps)

:Z Hoezo?? uehhhhhh ik zal deze fiets volgend jaar wel weer met een zeer slechte rijder op straat tegenkomen :X

Wel een leuke fiets trouwens (denk ook maar een proefritje nemen) :+
 
Gas Gas, ik vind het eigenlijk ook wel vet... Ik denk dat leken zullen denken wow, dat is zeker een hele snelle motor want zo'n dikke vreemde uitlaat heb ik nog nooit gezien... mensen die gelijk roepen dat het niks is moeten goed onthouden wat ze nu zeggen, als ze over een half jaar kijken vinden ze het vast wel mooi...
 
Gas Gas, ik vind het eigenlijk ook wel vet... Ik denk dat leken zullen denken wow, dat is zeker een hele snelle motor want zo'n dikke vreemde uitlaat heb ik nog nooit gezien... mensen die gelijk roepen dat het niks is moeten goed onthouden wat ze nu zeggen, als ze over een half jaar kijken vinden ze het vast wel mooi...

Daar heb je een punt, de uitlaat straalt een en al lompheid en kracht uit. Wij motorrijders bekijken te veel van die dingen om zo'n alternatief ontwerp 1-2-3 te kunnen waarderen. We zijn een beestje vastgeroest :+

Zou het ook een gewichtsbesparing t.o.v. seatpipes opleveren?
 
ik gok dat ze mede door die aparte uitlaat de 190 pk halen...ik weet niet wat ik van dat ding moet denken :X

Ik wel, jij MOET 'm mooi vinden... :(


...of moet die 600 de straat op?! ;)



Ik vin 'm iig lekker, het zal niet de mooiste gixxer (SRAD) ooit worden maar ik vindt het top dat suzuki met een eigen design komt ipv de fantasieloze creaties als honda en yamaha.

:]
 
:Z Hoezo?? uehhhhhh ik zal deze fiets volgend jaar wel weer met een zeer slechte rijder op straat tegenkomen :X

Ik heb er geen één besteld hoor O-) :+




keb alleen maar een 1000rr gekocht zodat ik op de rechte stukken weer een beetje in kan lopen .......... :9
 
enne PK's zouden nu wel leuk zijn want het design heeft me bepaald niet kunnen overtuigen[ en Dark Devil maar hopen dat die foto's fotosoep waren...]
 
Wielbasis is nog steeds meer dan 1400 mm, dus is nog steeds wat "logger" in een willekeurige GT bocht.

Uitlaat sucks, knippers OK

Ciao
 
en iedereen zegt dat ie lelijk is en over een paar jaar rijd een kwart van MF erop rond, of wie durft nu al een handtekening te zetten dat hij hem nooit niet koopt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan