Suzuki GSX-R1000K7 Corona Replica gesigneerd door Max Biaggi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je het geld niet direct nodig heb zou ik de fiets lekker stallen en over een jaartje op gaan rijden.
Deze bike is uniek man (zoals je al zei) ik zou hem dus never verkopen.
Lekker in de woonkamer zetten ofzo :)
 
Misschien kun je ruilen met Gewoonsnel want zijn fiets is niet snel genoeg. Heb je "tragere" motor :+

Succes met verkoop, super mooi ding!
 
mazzelaar ...

gewoon verpatsen die zooi ...
ook al had je jarenlange ervaring.
misschien ben ik niet objectief omdat het niet mijn smaak is.
je koopt voor dat geld echt wel wat anders moois ...
ik zou lekker een jonge gebruikte kopen, die beetje aankleden en geld in de pocket houden.

deze machine is zo tijd gebonden, krijg je straks niks meer voor als je pech hebt.
kijk maar naar die 600 corona's, je krijgt ze aan de straatstenen niet kwijt.
ander voorbeeld, dealer hier om de hoek zit nog met een nieuwe r6 rossi in zijn maag.
dat ding is zo vermindert in waarde ;(
tis maar een standaard fiets met een handtekening van max biaggi.
enne who the f*** is max biaggi ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou m snel verpatsen, beetje door sparen nog en dan een dikke gsxr 1000 yoshimura kopen :Y

wat heeft het dan voor nut om deze te verkopen? als die daarna nog zou moeten doorsparen.

Onder deze bike kan je trouwens ook van die mooie yoshi dempers schroeven :9~
en dan natuurlijk wel deze exemplaren *D
GSXR1000Phantomaction_r.JPG
 
of je maakt er een streetfighter van.... :P

mooi ding hoor... en ik wil hem ook wel ruilen voor een gsxr1000k2. dan zet ik er wel een een 25kw kit in... })

suc6
 
Zit er ook dezelfde fabrieksgarantie etc op als bij een nieuwe fiets, anders betaal je nog voor niks extra.
 
Waarom staat trouwens Cororna er niet voluit op. Je had hem toch juist gewonnen via een Corona contest?
Is dit wel hetzelfde plaatje als van jouw motor? Of staat bij jou Corona er wel voluit op?
 
Hey Marco, itt wat menigeen hier beweert, gewoon verkopen, volgend jaar is er weer een k8 bijvoorbeeld en tegen die tijd rijdt suzuki wellicht weer in andere kleurstellingen rond dus als je hem tegen die tijd pas weg doet, dan krijg je er geheid veel minder voor. Zodra je er een rondje op gereden hebt is ie al een paar k minder waard. Gewoon nu voor de volle mep verkopen, rustig je rijbewijs halen, doe die ervaring maar op, op een 600 ( snel zat) en steek de overige 11.000 euro die je dan overhoudt maar mooi in je broekzak !.

Tegen de tijd dat jij dan echt een 1000 cc zou willen ( als die tijd al komt) dan kun je die altijd nog kopen van die 11.000 euro die je al die tijd rente hebt laten trekken.

Of wellicht moet je het huis nog uit of ik zeg maar wat. Er zijn meer belangrijke dingen in het leven dan nu op een 1000cc Soes rijden ( met zoals je zelf al zegt) wat lelelijkere uitlaten.

Er zijn zat mensen die hem graag willen hebben voor minstens de nieuwprijs van een originele 1000 K7 dus laat je niet van de wijs brengen.

Succes met de verkoop.
 
Na de laatste sbk race is MadMax wat mij betreft weer zwaar in waarde gedaald dus ook deze motor!! Zo krijgt Haga nooit aansluiting bij Toseland!!
Ik zeg verkopen nu het nog kan })
 
@ Samot... Fabrieksgarantie gaat uit van Suzuki zelf...dus zal deze motor dezelfde garantie hebben als elke andere (in de winkel gekochte) Suzuki motor

@ Bidle... Datzelfde vroeg ik me ook af...maar volgens Corona heeft dat te maken met de Europeese regelgeving te maken.

@ Darkman... thnx voor je support! :)
 
Als je het geld niet direct nodig heb zou ik de fiets lekker stallen en over een jaartje op gaan rijden.
Deze bike is uniek man (zoals je al zei) ik zou hem dus never verkopen.
Lekker in de woonkamer zetten ofzo :)

Helemaal oneens maargoed, dat is voor iedereen persoonlijk.

Een gloednieuwe motor is de helft minder waard na een jaar. Dus als de bliksem verkopen dat ding als je er niet mee rijdt.

En bovendien. Zo'n exclusieve motor is voor posers die van terras naar terras rijden en er zeker niet mee vallen. Zou anders zonde zijn.
 
Laatst bewerkt:
ik zou hem op ebay zetten!!

hier op het forum word het meestal toch niks!!
hier willen ze altijd alles los kopen(logisch motorrijden is een dure hobby).


Maar ik zou hem niet wegdoen zeker niet als je hem zelf op kenteken moet zetten.
of idd een babbeltje maken met soesdealers of de gsxrclub GsxrContact
 
eBay zou beter verkopen maar daar zit je wel met een serieuze percentage en kosten !
Gratis sites zoals kapaza en tweedehnds ofzo.
Ik ben trouwens dezelfde bike in modelbouw in elkaar aan het steken ...
 
shit man wat zou ik dat ding graag willen hebben... -O-

Mag k mijn 600K5 inruilen?

Dies ook gesigneerd door biaggi, serieus :Y 8-)
 
Ik denk niet dat je hem ooit gaat verkopen voor meer dan 16K, maar ik zou het ook proberen.
 
lekker verkopen idd, en een mooie 600 kopen, lekker leren en dat geld wat je in de pocket houd opzij zetten voor ooit een 1000...
 
heb ik ook aan zitten denken, maar een suzuki dealer zal er nooit veel voor geven, aangezien ze die motoren zelf inkopen ver onder de €16.000

maar het begint langzaam meer een topic te worden OF ik m moet verkopen... i.p.v. een te koop aangeboden topic :Z
 
Laatst bewerkt:
heb ik ook aan zitten denken, maar een suzuki dealer zal er nooit veel voor geven, aangezien ze die motoren zelf inkopen ver onder de €16.000

maar het begint langzaam meer een topic te worden OF ik m moet verkopen... i.p.v. een te koop aangeboden topic :Z


Je hebt gelijk. Jij hebt immers al besloten dat je hem gaat verkopen.

Wist je dat je de kleurstellingen van de WSB, BSB en de MotoGP versie van de K7 gewoon kunt kopen. Je zou daar eens kunnen informeren naar de verkoopprijs van die dingen. Dan kun je de vraagprijs erop aanpassen. :Y Dit wetende dat de jouwe gesigneerd is en de kleurstelling net iets anders.



Klik


Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan