Suzuki GSX-R1000K7 Corona Replica gesigneerd door Max Biaggi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenmiddag allemaal,

@ Astalavista...je aanbod klinkt zeker interessant, en de motor die je aanbied ziet er ook zeker super uit (een van de mooiere kleurstellingen die ik tegen ben gekomen op de GSX-R). Maar zoals ik eerder in dit topic al vermeldde wil ik liever beginnen op een oudere motor zodat ik daar ervaring op kan opdoenen dat ik tevens nog een leuk bedrag op de bank over hou.

@ Voske...zo'n SP2 ziet er ook uit als een monster...dan kan ik net zo goed op de GSX-R1000 blijven rijden qua vermogen denk! :P

@ Corneoo...bedankt voor je betoog! :)

@ Vice...bedankt voor het kickje! :)

Grtz,
 
Je moet kijken naar een vermogensbank uitdraai om het pk en koppel te vergelijken.
Dan kan je zien welke van de twee het meeste koppel in het lagere toerengebied heeft en/of welke het meeste koppel over het hele toerenbereik heeft.
(want ik denk dat de SP2 dan meer/beter koppel heeft dan de GSX k7)
 
Laatst bewerkt:
full
 


Super vet ding marco, maar als ik jou was zou ik heb toch proberen te slijten aan een dealer. Hij staat al enige tijd te koop en hoe verder in het seisoen je raakt, des te lastiger wordt het om hem kwijt te raken. Met een beetje pech, raak je hem dit jaar al niet meer kwijt.

Succes met de verkoop in ieder geval!!!
 
Je moet kijken naar een vermogensbank uitdraai om het pk en koppel te vergelijken.
Dan kan je zien welke van de twee het meeste koppel in het lagere toerengebied heeft en/of welke het meeste koppel over het hele toerenbereik heeft.
(want ik denk dat de SP2 dan meer/beter koppel heeft dan de GSX k7)

Ik heb er 106, de k7 117 dacht ik ..
 
@ Loesje...bedankt voor je reactie, en ik heb hem al te koop aangeboden aan een dealer, maar die gaven er in mijn ogen te weinig voor, dus vandaar dat ik het hier en op marktplaats probeer. En mocht ik hem echt niet kwijtraken, dan ga ik gewoon voorzichtig proberen erop te rijden.

@ Stud600...ik vind de GSX-R toch echt de mooiste motor...dus wil ik het liefst een GSX-R ervoor (of gewoon €€€ natuurlijk :))
 
@ Loesje...bedankt voor je reactie, en ik heb hem al te koop aangeboden aan een dealer, maar die gaven er in mijn ogen te weinig voor, dus vandaar dat ik het hier en op marktplaats probeer. En mocht ik hem echt niet kwijtraken, dan ga ik gewoon voorzichtig proberen erop te rijden.

@ Stud600...ik vind de GSX-R toch echt de mooiste motor...dus wil ik het liefst een GSX-R ervoor (of gewoon €€€ natuurlijk :))
je ben ook niet echt een snelle beslisser :9 :W :W
 
zonde dat een liefhebber deze motorfiets niet heeft gewonnen, dit zal al vaak zat voorbij gekomen zijn.....................kan er alleen niet bij met mijn gedachte..........

succes met de verkoop.
 
@ Loesje...bedankt voor je reactie, en ik heb hem al te koop aangeboden aan een dealer, maar die gaven er in mijn ogen te weinig voor, dus vandaar dat ik het hier en op marktplaats probeer. En mocht ik hem echt niet kwijtraken, dan ga ik gewoon voorzichtig proberen erop te rijden.

@ Stud600...ik vind de GSX-R toch echt de mooiste motor...dus wil ik het liefst een GSX-R ervoor (of gewoon €€€ natuurlijk :))

Wat geeft de dealer er dan voor?
 
die k7 over nemen plus die 3000 pakken

motortje all risk verzekren en nog geld overhouden


Volg dit nu al een tijdje; dit had ik gedaan, K7 en 3000,--€, van dat geld had je een opstapmotor kunnen aanschaffen (misschien wat geld bijleggen).

Gaat allemaal snel in waarde achteruit......

Succes met je keuze's :] :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan