Suzuki GSX-R750: Auto's, trucks en klussen #24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een leuk dingetje (not) vanmiddag.

Het slot in de tail zat ineens los. Er zit een beugeltje achter die was los gaan zitten en viel op de grond. Gelukkig toen ik er bij stond.
Halve tail moeten verwijderen om er bij te kunnen.....
Maar het is weer gelukt.

Verder zijn de plastic boutjes voor de windscherm binnengekomen, dus het ruitje is ook weer in orde!
 
Wel een nadeel van online bestellen inderdaad. Maar een vier jaar oude band, dat is wel erg oud. Zeker om als 'nieuwe' band te worden verkocht. Overigens kan zo'n band prima in orde zijn, alleen de volle mep zou ik er niet voor willen neerleggen.

Al bij Raceshop aan de bel getrokken?

De band is prima. Niet uitgedroogd of wat dan ook. Dezelfde band staat wel op www.topbanden.com voor 75 euro goedkoper :( Daarom voel ik me nogal genaaid maar ik laat het er maar bij.

De reactie van raceshop was dat zij de banden ook direct vanuit Duitsland geleverd krijgen en bovendien de R10 al 3 jaar uit productie is. Dat mag dan wel zo zijn maar 4 jaar oud is 4 jaar oud en daar moet de prijs dan ook naar zijn.

Maar ja, de band zelf voelt goed dus whatever. That's life....
 
Nog een leuk dingetje (not) vanmiddag.

Het slot in de tail zat ineens los. Er zit een beugeltje achter die was los gaan zitten en viel op de grond. Gelukkig toen ik er bij stond.
Halve tail moeten verwijderen om er bij te kunnen.....
Maar het is weer gelukt.

Verder zijn de plastic boutjes voor de windscherm binnengekomen, dus het ruitje is ook weer in orde!

Lekker zulke momentjes :X Die boutjes schijnen een zwak punt te zijn in de duo seat
 
De band is prima. Niet uitgedroogd of wat dan ook. Dezelfde band staat wel op www.topbanden.com voor 75 euro goedkoper :( Daarom voel ik me nogal genaaid maar ik laat het er maar bij.

De reactie van raceshop was dat zij de banden ook direct vanuit Duitsland geleverd krijgen en bovendien de R10 al 3 jaar uit productie is. Dat mag dan wel zo zijn maar 4 jaar oud is 4 jaar oud en daar moet de prijs dan ook naar zijn.

Maar ja, de band zelf voelt goed dus whatever. That's life....
Ja. Want een winkel moet de band natuurlijk net zo goedkoop aanbieden als een webshop...
 
Mr Malagi, al die setjes worden CNC geproduceert. Hoe anders?
4 jaar oud is aan de leeftijd maar mag volgens mij nog gewoon als nieuw verkocht worden. Volgende keer bij Mopedreifen.de of zeelandbanden bestellen, nog nooit ouder als een jaar ontvangen en goedkoopste die ik online heb gevonden.

En op flesjes forte staat op hoe te gebruiken. Is ook een auto formaat dus wel ff opletten.

Iemand anders mag een nieuwe openen, geen doen op de telefoon en kom morgenavond pas thuis.
 
Laatst bewerkt:
Mr Malagi, al die setjes worden CNC geproduceert. Hoe anders?
4 jaar oud is aan de leeftijd maar mag volgens mij nog gewoon als nieuw verkocht worden. Volgende keer bij Mopedreifen.de of zeelandbanden bestellen, nog nooit ouder als een jaar ontvangen en goedkoopste die ik online heb gevonden.

En op flesjes forte staat op hoe te gebruiken. Is ook een auto formaat dus wel ff opletten.
Zie je... wist ik wel... :9 lang geleden gebruikt met de SRAD een keer... :)
Iemand anders mag een nieuwe openen, geen doen op de telefoon en kom morgenavond pas thuis.

Ik zal ff wat in elkaar flansen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan