Suzuki GSX-R750: Auto's, trucks en klussen #24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister was ik wel in m'n mooie 1 delige pak bij de kassa :P En ze lachte wel flauwtjes maar mischien lachte ze me wel uit :j
Zulke duidelijke signalen en je doet er dan niets ermee :P -O-

Heb het zelf ook ooit eens gehad.Een vrouw erg mooi blond haar volle borsten *D jonger als ik was die mij continue aankeek en stond waar ik was in de winkel.

Ze viel bijna over de pallet heen zo staarde ze naar deze knappe man :+ En wat doet deze oetl*l hij lacht en hij loopt door :( De sukkel :X ik dan ;)

En nee, ze heeft geen sproetjes. Ik kan natuurlijk ook gewoon mn telefoonnummer in haar handen drukken bij het uitwisselen van geld :')

Had je kunnen doen :Y
Over de kopelingsplaten. Ik heb met de garage contact gehad en ik heb besloten nieuwe oem platen erin te laten zetten. Als de huidige TRW lucas platen opzwellen vind ik dat en kwalijke zaak en zal dan zeker met TRW contact opnemen.

Maar ik geef nu het hele probleem uit handen met de bijhorende kosten. Die set platen van TRW heef me dus nu totaal al dik 300 euro gekost. Wellicht typisch gevalletje goedkoop=duurkoop dus. een set oem platen kost wel weer ff 150 euro B|

Die motorgarage kan wel een bevinding reparatie analyse rapport voor je opstellen zodat jij mss je geld kan terug claimen bij TRW/Lucas?
 
Laatst bewerkt:
Zulke duidelijke signalen en je doet er dan niets ermee :P -O-

Heb het zelf ook ooit eens gehad.Een vrouw erg mooi blond haar volle borsten *D jonger als ik was die mij continue aankeek en stond waar ik was in de winkel.

Ze viel bijna over de pallet heen zo staarde ze naar deze knappe man :+ En wat doet deze oetl*l hij lacht en hij loopt door :( De sukkel :X ik dan ;)?

Troost je, zo ben ik ook. Verbijsterd en aan de grond genagelt door zoveel schoonheid haha.
Ik ga eerst aan een van haar collega's vragen of ze überhaupt wel single is.

Net bij de garage geweest en de platen zijn besteld. Meteen de lagers mee laten bestellen want als ie toch open ligt....
Ik laat het deze keer lekker doen want ben een beetje klaar met sleutelen... En ik ga de lucas platen zeker naar TRW terugsturen en om een reactie vragen.

En voor de geïnteresseerden: De rem schakelset uit China zit nog steeds goed vast en bevalt me erg goed :Y
 
Zo de r1 is ook weer van het lijstje, was een import fiets :X. De zoektocht gaat weer verder en over een paar weken ook maar eens kijken voor een k4/k5 voor mn vriendin.
 
Let wel. Het is niet zeker of de trw platen in desbetreffend topic ook daadwerkelijk de boosdoener was. Hij heeft de motor verkocht zonder het probleem te hebben opgelost.

Dus niets is zeker....


Niets is zeker in deze wereld maar hij had eerst geen problemen en na die trw platen wel ?

En iemand bevestigde dat het bekent was dat trw platen dikker konden worden toch?

Dat begreep ik ervan?
 
Zo de r1 is ook weer van het lijstje, was een import fiets :X. De zoektocht gaat weer verder en over een paar weken ook maar eens kijken voor een k4/k5 voor mn vriendin.

Dus?
Heb er al eens een topic over gestart waarom geen import te willen... Eigenlijk geen enkele goeie reden voor naar boven gekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan