Suzuki GSX-R750: Auto's, trucks en klussen #24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar waarvan?

Als je blok nog nooit uit elkaar geweest is is het in de fabriek gebeurt.

Waarvan geen idee ?

Het zou een paspen van je blok helften kunnen zijn.Of die van een motordeksel je koppeling of zo?DIT ZIJN GOKJES .

Of men (de koper) zit je op te naaien en willen nu retour geld van je zien dat kan namelijk ook nog het geval zijn?

Zo'n paspen komt nooit los waar hij had moeten zitten daarbij neem ik even aan dat jij of iemand anders ook al eens de olie vervangen heeft?

Dan had je die paspen al veel eerder gezien.
 
Als je blok nog nooit uit elkaar geweest is is het in de fabriek gebeurt.

Waarvan geen idee ?

Het zou een paspen van je blok helften kunnen zijn.Of die van een motordeksel je koppeling of zo?DIT ZIJN GOKJES .

Of men (de koper) zit je op te naaien en willen nu retour geld van je zien dat kan namelijk ook nog het geval zijn?

Zo'n paspen komt nooit los waar hij had moeten zitten daarbij neem ik even aan dat jij of iemand anders ook al eens de olie vervangen heeft?

Dan had je die paspen al veel eerder gezien.


Blok is naar mijn weten nog niet uit elkaar geweest en koper doet er niet moeilijk over, stelde alleen de vraag of ik het misschien wist.
En ik heb natuurlijk zelf al eens de olie verwisseld en ben hem toen niet tegengekomen, check ook altijd de olieplug.
En zoiets mis je niet als je de olieplug er weer inzet.
Maar het enige rare vind ik dat de "paspen" niet beschadigd is.
Mocht ie uit het blok komen was die wel ergens tegenaan geslagen of tussen gekomen.
Ik dacht in eerste instantie aan een onderdeel van een lager toen ik het hoorde, maar nu ik de foto gezien heb kan ik me dat niet voorstellen.

Alleen de verkoper is natuurlijk nu bang dat het iets uit het blok is en dat hij vast gaat lopen.

Kan me dat alleen bijna niet voorstellen.
 
soes dealer bellen, of de werktuigbouwkundige tekeningen door gaan spitten totdat je het onderdeel tegenkomt!
 
DarkOz, homestay! Ik ga dit jaar ook weer maar no way dat ik in een tent ga. Wij zitten in Ramsey.

Willem, was Sjaak afhaak. Alleen maar blablabla.

Waxstar, oei! Ja daar daar zou ik ook nerveus van worden... Maar natuurlijk niet te zeggen waar hij vandaan komt.
 
DarkOz, homestay! Ik ga dit jaar ook weer maar no way dat ik in een tent ga. Wij zitten in Ramsey.

Willem, was Sjaak afhaak. Alleen maar blablabla.

Waxstar, oei! Ja daar daar zou ik ook nerveus van worden... Maar natuurlijk niet te zeggen waar hij vandaan komt.

Gsxr meeting op Isle of Man dus, ik ben er ook, homestay Douglas
 
IomTT, die staat nog op de 'to-do'-lijst... Maar dit jaar wordt 'm dat niet en volgend jaar denk ik ook niet. Heb even andere prioriteiten (om de €'s uit te geven), maar dat vertel ik wel als het zover is....

Wel naar de motorbeurs Milaan weer dit jaar... :)
 
Quickshifter is erg leuk speelgoed willem :), geen moment spijt van gehad nog sinds ik hem heb :-)

Jazeker heel leuk speelgoed :9

Wilde eigenlijk al heel lang zo'n QS ding aanschaffen dacht het moet er nu maar eens van komen.Vond die van 500 euro veel te prijzig en deze zit op 290euri hiermee kon ik nog wel leven :Y
 
Jazeker heel leuk speelgoed :9

Wilde eigenlijk al heel lang zo'n QS ding aanschaffen dacht het moet er nu maar eens van komen.Vond die van 500 euro veel te prijzig en deze zit op 290euri hiermee kon ik nog wel leven :Y

Ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden en of het echt zo makkelijk te installeren is ;)
Ik denk dat ik deze zomer ook zo'n ding ga aanschaffen :)
 
Ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden en of het echt zo makkelijk te installeren is ;)
Ik denk dat ik deze zomer ook zo'n ding ga aanschaffen :)


Installeren is vrij simpel hoor 4 stekkers ri bougies en eentje massa.

Oh ja, en je luchtfilterbox moet eraf ;) Wat ook mooi uitkomt dan maak ik meteen het benzine filter in de benzinepomp schoon.Weer wat verse olie op de KNN en meteen wat poetsen op het kleppendeksel. :+

Het lastige zal zijn het uitvinden vd tijdstippen zodat je motor het fijnste schakelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan