Suzuki GSX-R750 K5 (blauw/zwart)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arckira

MF veteraan
15 jul 2002
12.732
26
..een dorp, bij Utrecht
Nee, dit is geen 'Take Away' maar mijn Suzuki GSX-R750 K5 (2005) is wél te koop.
De zeveneneenhalf van Suzuki is al sinds jaar en dag een beest van een machine. De wendbaarheid van een 600 en genoeg vermogen om het 1000cc machines lastig te maken, écht! })

Hij heeft er nu 26.000 kilometers op staan maar er wordt nog mee gereden, hoewel de afgelopen tijd wat minder. Hij staat op Michelin Pilot Powers 2CT en is goed onderhouden. Vraagprijs €5600,- of een goed bod.

Extra's:

- Yoshimura Tri-oval (black) met demonteerbare Db-killer.
- Hoger ruitje (blauw)
- Hugger (zwart)
- Kleine knippers (Led)
- Stalen remleidingen
- Haakse ventielen
- Stuurgewichtjes (blauw - Rizoma)
- Bobbins (adapters voor paddockstand - Rizoma)
- Datatool alarmsysteem
- (Duo) seatcover (niet op foto's)

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Begin de dag met een.. *D

Het is ook geen weer hè om een motorfiets te (ver-)kopen..brrrrr B|

Eerst maar eens Sinterklaas, Kerst en oud & nieuw vieren, misschien een 11-stedentocht, en daarna pas weer een Gixxer (ver-)kopen! ;)

..tenzij het weer zo gunstig wordt dat mensen zich aan een proefrit willen wagen, of hem zo - in een bus, op een aanhanger of rijdend - willen meenemen..wel betalen hè :z
 
Thanx! *D

Zo, Sint is vertrokken (het was gelukkig geen volle maan.. :X ) en de kerstdagen staan voor de deur...staat mooi onder een kerstboom hoor! 8-)
 
Nou, die sneeuwbende is (voorlopig.. :? ) verdwenen, de temperatuur is redelijk, de weg is schoon en je wilt een leuke sportieve machine onder je reet. Veel vermogen, weinig gewicht en flitsend sturen..dus ineens weet je het! Je wilt een GSX-R750 })
 
Arco :W

Mooie fiets, alleen zo'n gekleurde kuipruit vind ik altijd zo kamp-ig :+

Komt er voor terug? :)

Succes met de verkoop! *D :W
 
Ik geef dit topic ff een kick hoor, er is toch wel íemand die zo´n GSX-R 750 zoekt..of zoekt men niet goed genoeg :?

Anyway, er is de afgelopen maanden weinig meer mee gereden dus ik heb liever dat de Soes van eigenaar wisselt :)
 
denk dat er op het moment door het slechte weer weinig vraag naar is.
Bij dealers merk je het ook vaak de laatste tijd dat de motoren er voor spotprijzen worden aangeboden.
 
denk dat er op het moment door het slechte weer weinig vraag naar is.
Bij dealers merk je het ook vaak de laatste tijd dat de motoren er voor spotprijzen worden aangeboden.
Als deze niet wordt (door-)verkocht kan ik geen andere kopen, en dan stagneert de handel..of erger..de economie! :+

..maar het zal best meespelen Z-ande-R ;)
 
Hey arckira, mooie fiets, voel je iets voor inruil? Ik heb een z750 uit 2004, met net 18.xxx.
Ik hoor het wel
Die heb ik gehad! *D Een rode..70.000 km mee gereden, aangereden door een miep in brommobiel en toen was 'ie loss '(
Toen een 2007 model gekocht en die vorig jaar geruild op de Gixxer 8-)
Dus nee dank je, dan ga ik een aardige stap terug..hoewel het een ontzettend fijne motor is en blijft ;)

De prijs voor de Gixxer is eigenlijk ook te laag..
 
Misschien de topictitel aanpassen, of de openingspost?
6500 > 5600 is nog wel wat verschil. Succes met de verkoop :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan