Suzuki gsx1100..klein probleem

Marc-oh

MF'er
2 sep 2001
228
0
Emmen
Mijn Suzuki uit 81 wil niet meer starten, de controle lampjes op mijn dashbord blijven allemaal branden (van de accu, standaard en voor, en achterlicht) en de verlichting doet het ook gewoon. De startmoter slingert gewoon rond, maar de motor slaat niet aan. Misschien iemand bekent met dit euvel?
 
Daar kan ik wel bij, ik was van plan om het ff te gaan uit te zoeken, maar hier kwam een wolkbreuk over, dus moest ik maar uitstellen tot morgen. Dus in die tijd kan ik het hier mooi ff vragen :)
 
Yup, ander doet hij het helemaal niet. Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Maar er zit op mij dashbord een "plaatje" van een motor met controlelampjes, en die blijven constant aan, terwijl ze uit moeten zijn.
 
Je kunt morgen ook Jan Freese in Amstelveen bellen als je er niet uitkomt. hij heeft altijd gesprint met de GSX1100 en weet er errug veel vanaf en een zeer geschikte vent. Vroeger mijn motor (GSX750) hier altijd in onderhoud gehad.
020-6457477 Motorservice Amstelveen
 
Ik heb dat ooit bij een '91 GSX600F gehad (was net over de 100.000km).
Aan massa van de akku zat daar een dikke en een dunne draad. De aansluitklem van de dunne draad was weggerot. Ik heb dan de aansluitingen zuiver gemaakt, en een niew kabeloogje aan die draad gezet en de startproblemen waren opgelost.
 
Het probleem is waarschijnlijk opgelost, de polen van de accu heb ik schoongemaakt, en de lampjes zijn nu uit, behalve van de accu. Ik zet de accu aan de druppellader, dus ik zal morgen wel zien of de accu verrot is.
 
Het probleem is waarschijnlijk opgelost, de polen van de accu heb ik schoongemaakt, en de lampjes zijn nu uit, behalve van de accu. Ik zet de accu aan de druppellader, dus ik zal morgen wel zien of de accu verrot is.
Even meten wat de spanning is, voordat je verder gaat O-)

Lees anders effe: Accu probleem(wederom)

[spidermodus]Staat er ergens een piccie van je motor trouwens :? [/spidermodus]
 
Das een heel verhaal, ik zal dat topic vanavond wel ff doorlezen. En een piccie...

getpicture.php
 
Dat zijn ook schitterende motoren. Ik heb ff de accu van de lader gehaald, erin gezet en proberen te starten, motor liep gelijk. Dus van het weekend ga ik de dynamo en de spanningsregelaar meten in de hoop dat ik het euvel kan vinden.
 
Dat zijn ook schitterende motoren. Ik heb ff de accu van de lader gehaald, erin gezet en proberen te starten, motor liep gelijk. Dus van het weekend ga ik de dynamo en de spanningsregelaar meten in de hoop dat ik het euvel kan vinden.
Yep, bij mijn was het 'probleem opgelost', door een ander spanningsregelaar..........
[edit]En mede MFers :} [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn ook schitterende motoren. Ik heb ff de accu van de lader gehaald, erin gezet en proberen te starten, motor liep gelijk. Dus van het weekend ga ik de dynamo en de spanningsregelaar meten in de hoop dat ik het euvel kan vinden.

Electrisch dus, kijk als je bezig bent ook je stekkerverbindingen na en reinig die waar nodig, dan kan een hoop rare storingen voorkomen.Succes ermee :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan