Suzuki gsx600f 25kw 1250,- euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

BramC

MF veteraan
25 sep 2008
1.933
98
Udenhout
Leuke motor om op te beginnen, sportieve 25 kw, maar ook rustig toeren is ideaal door comfortabele zithouding. Ook leuk voor woon werk verkeer! Een echte allrounder dus.
Motor loopt erg soepel, geen rare rateltjes, het blok is nog goed voor vele kilometers rijplezier. Gaat weg ivm met afloop 25 kw periode.

Suzuki GSX 600 F

Bouwjaar 2000

Kleur: Blauw

Vermogen: 25kw

Km stand: 100.000 sinds mei 2010, km teller is hier blijven hangen, ivm verkoop nog niet gerepareerd.

Banden: vervangen in juli 2010

Remmen: Ok

Ketting: Vervangen in juli 2010

Lichte kuipschade aan beide kanten, zie foto’s

Accessoires:

• Bagagerek
• Remus Titanium demper (geweldig geluid!)

Vraagprijs: 1250,- of doe een goed bod

Meer info of een afspraak:
Bel: 06-36105320 (liefst na 14.00 uur ’s middags)
Mail: b_coppens999@hotmail.com
Of stuur een PM

GroteFoto-VQG3YZW3.jpg

GroteFoto-XM4GTM66.jpg

GroteFoto-CDQTIAON.jpg

GroteFoto-NKORWNA6.jpg

GroteFoto-MWDVWBRG.jpg

GroteFoto-VLYYSQH8.jpg

GroteFoto-N6VO8UK6.jpg

GroteFoto-SAFGJVZZ.jpg
 
Kuipschade is niet interessant voor 25kW-rijders. Die gaan hem toch vast wel een keer neerleggen :P

/ervaring.

Het blok is nog helemaal goed en al 100.000 oud? Wat waren je onderhoudsintervallen? Succes met de verkoop!
 
Geweldige motoren!! Heb er zelf ook eentje gehad die met 80.000km op de klok geen slag verkeerd heeft gemaakt.
Inderdaad lekker om mee te toeren, maar het sportieve werk schuwt hij ook zeker niet!! :]

Succes met de verkoop, nette prijs trouwens :Y
 
Danku allen.

Inderdaad geweldig blokje, met deze km stand nog helemaal niets mis mee. En voor een 25kw is het lekker sportief rijden terwijl je comfortabel zit.

Wat betreft 25kw er af halen, dit wil ik zelf niet aangezien ik hierna mijn droom motor ga kopen, een VFR 800. Dus 25 kw er af halen is voor mij niet interessanter, misschien dat iemand zonder beperking hem koopt dit alsnog kan doen, kost niet alles volgens mij.

Bedankt iig voor alle succes wensen!
 
Een leuke allrounder voor weinig geld, laat je niet in de steek en heeft een meesterlijk sportief geluidje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan