Suzuki GSXR 750 SRAD (de snelste kleur)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeioei wat een mooie motor zeg voor die prijs. Ben nog wel op zoek naar een gsxr, maar een SRAD...kan iemand me overtuigen dat hij niet lomp overkomt? :+
 
Laatst bewerkt:
Oeioei wat een mooie motor zeg voor die prijs. Ben nog wel op zoek naar een gsxr, maar een SRAD...kan iemand me overtuigen dat hij niet lomp overkomt? :+
Is een leuk en goede stuurfiets en je kunt er lekker mee gooien en smijten in de bocht. Daarbij scherp in de bocht en niet te zwaar!
Gewoon een keer proberen :Y :]
 
Laatst bewerkt:
WaXstar, mag ik vragen hoe lang je bent?
Ik ben zelf ± 1.95 M en ben benieuwd bij welke fietsen de houding dan nog goed is / of je geen pijn in je donder krijgt na een paar uur rijden.
(Dat zal ook wel per persoon verschillen -lange benen of lang bovenlichaam enz-, maar toch..)
Thanks
 
Ik ben 1.86m lang en heb op deze fiets echt geen last van m'n rug of zoiets dergelijks.
Maar denk inderdaad dat het erg verschilt per persoon.

En daar kom je denk ik maar op 1 manier achter....
 
Vrijdag middag Kickje :P
full
:)
 
WaXstar, mag ik vragen hoe lang je bent?
Ik ben zelf ± 1.95 M en ben benieuwd bij welke fietsen de houding dan nog goed is / of je geen pijn in je donder krijgt na een paar uur rijden.
(Dat zal ook wel per persoon verschillen -lange benen of lang bovenlichaam enz-, maar toch..)
Thanks

ik ben 190 en heb ook een srad ik heb nergens last van maar dat kan per persoon verschillen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan