Suzuki Intruder 800

Ninoter

MF'er
19 mrt 2007
200
0
Suzuki Intruder 800 te koop.

Bouwjaar: 1993
Km: 40.000

Net een grote beurt gehad.
Nieuwe bougies, benzine filter, lucht filter, nieuwe olie, cardan olie vervangen, alle leidingen nieuwe hydraulische olie.

Kleppen gesteld, karbarateurs opnieuw gesteld.

Factuur aanwezig
Remblokjes 60 a 70 %
Banden bijna nieuw.

Voor een bod mail remennades@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
De motor is bijna geheel origineel rood.
Alle orginele spullen heb ik nog, alleen een ander recht stuur erop gezet. Staat heel mooi.

Enigste minpunt is het chroom, chroom is op sommige plekken verweerd
 
Misschien handig om een vraagprijsje erbij te zetten.

Nee ik heb geen vraagprijs, ik zou zeggen doe een bod ;)
Mischien wil iemand wel meer betalen als ik er voor wil hebben... En dat zou weer mooi mee genomen zijn :Y
 
Voor een bod of foto's mail remennades@hotmail.com

(ben op me werk dus heb geen foto;s bijdehand)
Kan zijn dat ik bij de beurt nog het een en ander ben vergeten maar heb een bon en daar staat alles op.

Foto misschien makkelijk?

Ben je geinteresseerd kan je mailen en kan je foto's krijgen. Dat doe ik namelijk omdat ik geen zin heb om met niet-geinteresseerde de discussie aan te gaan.

Dus ben je benieuwd en wil je hem mischien hebben kan je mailen en dan komen de foto;s naar jou kant.
Moet trouwens nog foto;s maken maar dat duurt 5 minuten. Heb er nog geen tijd voor gehad :Y
 
:N Heb je niks beters te doen dan mensen vervelen die iets te koop aanbieden.

........ die Ninoter toch .... :9~

Een slordige aanbieder die een geïnterresseerde afstoot.
'k Weet niet op welke gronden jij je diagnose hebt gedaan. Misschien gezocht in mijn m-f profiel? Nou ik kan je vertellen dat ik hele recent een Honda te koop heb zien komen op m-f, waar ik wel trek in had. Zijn prachtige fietsen. Helaas komt er geen info los, en na lang wachten meldt een ander forumlid dat-ie al lang ingeruild is. Of dat vervelen is, betwijfel ik. Dán zie ik een Trudie 800 komen. Daar weet ik wel iemand voor. Mijn vrouw. Jammergenoeg weinig info en geen prijs. De reactie van de verkoper spreekt boekdelen: hij daagt uit tot bieden. Aangezien ik geen zin heb om naar een hotmailadres te bieden, waar een vage verkoper achter hangt, plaats ik mijn bod online. Voorlopig is mijn bod het hoogst. Je had zelf ook wat duidelijker kunnen zijn.

Wát doe jij btw met zo'n opmerking in een/jouw topic over een motor die te koop staat. Beetje aan het topic-vervuilen?? *D
 
Laatst bewerkt:
ik ga van de week ff wat foto's neerzetten van mijn bike...
En nee hij is niet ingeruild, ik ben er nog lekker op aan t rijden...
 
toch wil ook ik foto's zien..

kan ik het doorpasen naar een collega die op zoek is naar een intruder..
 
........ die Ninoter toch .... :9~

Een slordige aanbieder die een geïnterresseerde afstoot.
'k Weet niet op welke gronden jij je diagnose hebt gedaan. Misschien gezocht in mijn m-f profiel? Nou ik kan je vertellen dat ik hele recent een Honda te koop heb zien komen op m-f, waar ik wel trek in had. Zijn prachtige fietsen. Helaas komt er geen info los, en na lang wachten meldt een ander forumlid dat-ie al lang ingeruild is. Of dat vervelen is, betwijfel ik. Dán zie ik een Trudie 800 komen. Daar weet ik wel iemand voor. Mijn vrouw. Jammergenoeg weinig info en geen prijs. De reactie van de verkoper spreekt boekdelen: hij daagt uit tot bieden. Aangezien ik geen zin heb om naar een hotmailadres te bieden, waar een vage verkoper achter hangt, plaats ik mijn bod online. Voorlopig is mijn bod het hoogst. Je had zelf ook wat duidelijker kunnen zijn.

Wát doe jij btw met zo'n opmerking in een/jouw topic over een motor die te koop staat. Beetje aan het topic-vervuilen?? *D

Kom maar op zou ik zeggen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan