Suzuki onderdelen, streetfighter spul?

Bono©

MF veteraan
28 nov 2004
11.885
0
Het is nog steeds winter en dus ruim je de garage weer een beetje op en zo kom je dus wel het een en ander tegen.
Ik heb hier nog liggen:

Een achterveer van een GSXR600 met WP veer erbij (code op de veer 70-185)
€ 20,-

Subframe met kuipdelen van een TL1000S
€ 20,-

Omdat het hier in de weg ligt mag het voor bijna niks van de hand. Liefst alles in een keer. Alles in 1 koop € 30,-, kom je het halen € 20,- Of iets dat ik wellicht kan gebruiken.

De gebruikelijke foto's

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
jezus man.........ding kost al geen drol.

ga je daar ook nog es op afdingen.
Jij lijkt wel zo een figuur die op de kindervrijmarkt nog gaat afdingen op oude suske's en wiskes waar kids van 5 jaar oud 25 cent voor vragen. |( Marokkanen hebbe daar ook zo'n handje van............
 
jezus man.........ding kost al geen drol.

ga je daar ook nog es op afdingen.
Jij lijkt wel zo een figuur die op de kindervrijmarkt nog gaat afdingen op oude suske's en wiskes waar kids van 5 jaar oud 25 cent voor vragen. |( Marokkanen hebbe daar ook zo'n handje van............

Volgens mij kun je op een forum beter geen uitspraken doen over de diverse stromingen binnen onze maatschappij. Maar goed anders ga je even buiten spelen met al je vrienden en ga je jezelf daar beklagen over eikels zoals deze jongen :r

Grtz Zieke
 
sow @NOS....



volgens mij stelde zieke toch een vrij normale vraag het antwoord kon ook zijn nee verzendkosten komen erbij.

prijs is ok in mijn ogen, ben zelf aan het wachten op een reactie van een ander mocht dat niet goed uitpakken ;) dan heb ik interesse
 
Laatst bewerkt:
sorry maar eeehhhh......................volgens mij is dat geen R kont maar een S O-)

succes met de verkoop Vasily :W
 
Tsja ik zeg het niet gauw, maar NOS heeft wel gelijk. Prijzen zijn al bijna voor niks. Dus zijn dan ook vast. :)

Dat de prijs vast is heb ik ook helemaal geen probleem mee. Dat is uiteraard je goed recht als verkoper en heb ik uiteraard ook respect voor.
Succes met de verkoop! :D

Grtz Zieke
 
Terug
Bovenaan Onderaan