Suzuki RM250 probleem!

Max_brabant

MF'er
1 nov 2007
167
0
Noord brabant
Hallo,

Ik heb een probleem. Toen ik vandaag de Suzuki RM 250 aan het poetsen was had ik hem even gestart, ik liet hem lekker stationair draaien en dat ging goed. Ik speelde rustig met het gas en opeens viel hij uit, hij maakte hierbij geen rare bijgeluiden en hij viel gewoon in 1x stil. Toen ik hem opnieuw starte hoorde ik een soort ruis uit het blok komen. Het is een goed hoorbare ruis die continue doorgaat zonder onderbrekingen. Ik heb de motor meteen uitgezet en niet meer gestart.

Ook draait hij stationair veel minder toeren, op mijn youtube account staat een soundcheck en daar maakt hij veel meer toeren. Ik heb nergens aangezeten dus ik vind het zoiezo al raar dat hij opeens minder toeren maakt.


Geluk bij een ongeluk staat het op film toen hij uitviel:


Hier een filmpje van de ruis die uit het blok komt:


Max
 
Laatst bewerkt:
Oke dus het zouden de krukaslagers kunnen zijn? Mischien nog meer ideeen. Ik vind het zoiezo raar dat hij stationair opeens ook minder toeren maakt.
 
vast iets met de lagers idd...zoals vermeld kun je beter het blok losgooien,en hem niet meer starten of gewoon rondtrappen met de kickstarter om erger te voorkomen! je weet dat er iets niet pluis is,dus loshalen die hap! :)
 
Uitlaat eraf en met een zaklamp de schade in de cilinder bekijken

Geen poetsdoek laten zitten?
 
vast iets met de lagers idd...zoals vermeld kun je beter het blok losgooien,en hem niet meer starten of gewoon rondtrappen met de kickstarter om erger te voorkomen! je weet dat er iets niet pluis is,dus loshalen die hap! :)

Jap, starten zit er voorlopig niet in. Binnenkort openhalen dan,maar ach het is een 03 problemen horen erbij. En mischien steek ik er wat van op, maar dan nog het is mooi klote |(


@Gassen

Nee, ik heb de uitlaat 1x losgehad maar de motor zelf is in de schuur blijven staan dus het lijkt me sterk dat daar iets in zit
 
Laatst bewerkt:
Oke, wou ik net volgende week mijn eerste ritje gaan maken gebeurt er dit |(

Maar in ieder geval, krukaslagers? Verder nog aandachtspuntjes waar ik op moet letten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan