Ook maar weer eens wat onderhoud gedaan, als de six een bepaalt toerental draaide rammelde er wat, ik verdacht de uitlaat en dacht dat doe ik wel eens als ik zin heb.
Omdat ook de tankmeter niets doet, ben ik daar maar eens mee aan de slag gegaan, helaas de tankmeter zelf is vermoedelijk kapot, dus jammer dan.
nu was ik toch bezig dus dan de rammel er ook maar eens uithalen, na lang zoeken bleek het niet van de uitlaat te komen.
MAAR het bleken de remblokken te zijn die lagen te rammelen in de remklauw
dan ineens word het een serieuze klus
Dus nogmaals de uitlaat er af, klauw gedemonteerd, zuiger vast dacht ik nog, maar niets was minder waar, de geleiders zaten muur en muur vast, ook geen wonder want van vet hebben ze daar nog nooit gehoord zeker
Met veel geweld de zaak los gekregen, geschuurd, en goed in het vet gezet, het werkt weer perfect, maar als ik het rammelen niet had gehoord, dan had ik het nooit gemerkt.
Dus mannen, haal de remklauw maar eens los, zit de zaak niet vast, smeer het dan even goed, dan voorkom je een hoop ellende